Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #1 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei, jeg har en bil som jeg elsker, ja, jeg elsker bilen min :D Jeg har alltid vært slik at den er gullende ren hele tida, og polerer han ofte. Men, nå har jeg flyttet til by og de driver med denne forbanna saltinga som spiser opp gullet mitt! Det ejg lurte på er om det går bra å kjøre inn i en vakeautomat for å få vasket den skikkelig under? Er ikke fan av automater da de legger igjen "vaskeringer" men jeg klarer ikke å stå ute selvå vaske for hånd nå Sorry for idiotisk spøprsmål, jeg får skylde på at jeg er jente:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 24. januar 2010 #2 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er ingen problemer. Husk bare at det er en fordel at låsene er smurt opp med låsolje og alle pakninger innsmurt med silikonstift. Da er dette ingen problemer. Når det gjelder vaskeautomater, dersom du ikke liker børstene så er det bare å spørre etter børsteløs. De aller fleste tilbyr dette, og med en bil som er "glatt" og nypolert så blir resultatet faktisk like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mr mr Skrevet 25. januar 2010 #3 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er ingen problemer. Husk bare at det er en fordel at låsene er smurt opp med låsolje og alle pakninger innsmurt med silikonstift. Da er dette ingen problemer. Når det gjelder vaskeautomater, dersom du ikke liker børstene så er det bare å spørre etter børsteløs. De aller fleste tilbyr dette, og med en bil som er "glatt" og nypolert så blir resultatet faktisk like bra. Lite tilleggstips. Sprut olje inni låsene FØR du kjører den inn i vaskeautomat. Er det riktig kaldt smører du lister rundt dørene med silikonstift BÅDE før og etter vask. Det er fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå