Gå til innhold

Romantisk hotell i london


Gjest Gjest_mamma_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mamma_*

Hei.

Vi skal reise på kjærestetur til london. Skal ha fri fra unger og bare være oss to. Har så lyst på et litt koselig hotell å bo på. Ikke at vi er mye på hotellet, men det virker så kjekt å kunne hoppe begge to i badekaret og slappe av etter en lang dag med trasking. Jeg er gravid og kan tenke meg det tregs litt "oppmyking" av en støl kropp.

Er det noen som har vært på et hotell med stort badekar i london?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hazlitt's? :) Ligger sentralt i Soho, som er mitt favorittsted i London. Har aldri bodd på hotellet selv, men det hadde vært mitt førstevalg hvis jeg hadde hatt råd til å betale 2000 kroner natten for dobbeltrom. Vet ikke om alle rommene har badekar.

http://www.rookeryhotel.com/haz_index.html

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1...on_England.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så veldig romantisk, men mitt favoritthotell i London er Portobello i Notting Hill. Her har noen av rommene privat terrasse og store bad med badekar av typen frittstående med clawfoot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Kanskje ikke så veldig romantisk, men mitt favoritthotell i London er Portobello i Notting Hill. Her har noen av rommene privat terrasse og store bad med badekar av typen frittstående med clawfoot.

hva koster det per natt ca? i kr =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er det faktisk noen som benytter seg av badekarene?

Selv hvor godt hotellet vasker disse mellom gjestene, er det ekkelt å tenke på alle som har vært oppi der og gjort diverse ting... Brr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...