Gjest Anna Anka Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes flere og flere får silikon i puppene sine. Er dette en mote nå? Er det slik at staten egentlig bør sponse pupper på lik linje med bukplastikk? Flere og flere er jo misfornøyd med seg selv etter svangerskap og fødsel. Har det noe med media og Hollywood å gjøre? Synes det er litt trist at utviklingen er blitt slik. Mannen min vil spandere silikon på meg, men jeg vil ikke. De er små og slappe, men jeg ønsker ikke fremmedlegemner inni dem. Da får de være slik de er. :gjeiper:
Hetheru Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes flere og flere får silikon i puppene sine. Er dette en mote nå? Er det slik at staten egentlig bør sponse pupper på lik linje med bukplastikk? Flere og flere er jo misfornøyd med seg selv etter svangerskap og fødsel. Har det noe med media og Hollywood å gjøre? Synes det er litt trist at utviklingen er blitt slik. Mannen min vil spandere silikon på meg, men jeg vil ikke. De er små og slappe, men jeg ønsker ikke fremmedlegemner inni dem. Da får de være slik de er. :gjeiper: Du gjør klokt i å la være. Jeg hadde lyst til å fikse på mine da jeg var yngre, (rundt 14-17 års alderen!) men så så jeg et program om hva og hvordan ting kan gå galt. Skikkelg skremmende! Det var ei som var alergiske mot silikon og ble så dårlig at hun ikke kiunne gjøre noen ting. Hun var døden nær før legene fant ut hva som var galt. Ei annen opplevde at en ny type implantater lakk og hun fikk væskende, illeluktende sår helt inn til impplantatet under brystene. Etter å ha sett programmet bestemte jeg meg for at skulle la være å fikse på det jeg hadde. Sier ikke at silikon er farlig, men det kan gå galt, og jeg unner folk som har alvorlige komplekser en slik opperasjon. Da tenker jeg hovesakelig på kvinner som har bryster med veldig stor størrelsesforskjell, eller kvinner som har måttet fjerne et eller begge brystene feks pga kreft. For å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg tror det kan skyldes media, og at kvinner er mer åpne om at de gjør det. Virker som om hollywood har inhentet oss for alvår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå