Gå til innhold

nå slår alt sprekker...


viwi

Anbefalte innlegg

Huff sitter her med en litt dum følelse inni meg. Er vel litt skuffet. Vi har invitert nesten 100 i bryllupet vårt og nå har veeeldig mange meldt avbud. Jeg skjønner de som har bestillt tur og sånn men det er så mange som ikke sier hvorfor de ikke vil komme. Men så tenker jeg drit i dem!! I tillegg ser det ut som vi kan få et problem mtp toastmaster fordi han som skal være er på reise og det er ikke sikkert han når seg hjem til da. Dessuten skulle han og spille og synge i kirka. Så nå må vi jo ordne back-up personer på dette...

Har spurt ei venninne om å synge en sang, men vet ikke hvilken. vil ikke ha the rose, det vackraste eller from this moment. Har noen forslag???

uff dette bla da litt langt men måtte få det ut.. Håper dere tilgir meg for det... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å tusen takk PErser- den klemmen trengte jeg. Håper det skal gå bra.

Forresten var den nye kjolen din dritlekker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Viwi: Hva med å legge lista litt lavere slik at du ikke blir totalt overarbeidet med dette? Vi skal ikke ha noe innslag i kirken, og jeg er sikker på at vielsen blir like fin uansett. Det at noen ikke kommer i bryllupet er ganske vanlig, spesielt når en ber så mange som 100 stykker. Kan det være at en del av disse ikke føler de er nok nærme dere og derfor ikke synes det passer seg å komme?!? Har dere bedd mange "bekjente" som dere ikke har så mye å gjøre med? Vi blir ca 50 i vårt bryllup og har kun valgt de aller nærmeste, så de fleste kommer. Ikke vær skuffet, bryllupet deres blir nydelig uten dem også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt,jeg. Vi har invitert 60,men vet at mange ikke kan komme så vi satser på å ende opp med 40 stk. Men det er ikke noe gøy når folk en hadde håpet skulle komme melder avbud. Slik det ser ut nå er det nesten ingen fra min familie bortsett fra foreldre og søster som kommer. DET er skuffende selv om jeg skjønner at de synes det er langt å reise helt fra Nord-Norge og til Østlandet (noen har litt stram økonomi).

Håper dagen blir fin likevel, men jeg kommer til å savne å ha flere fra familien der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei!

Kanskje hun kan synge Ave Maria? Den er veldig krevende men er venninnen din flink er dette en fantastisk sang! I et bryllup jeg var i hadde de denne og fy søren så rørt jeg ble!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, forstår godt at du er skuffa! Vil gi deg en klem *klem* og håper at ting vil ordne seg! Vil ellers støtte sangforslag "Gje meg handa di ven" Den sybnes jeg er fin, men det er kanskje en litt brukt sang det også? Det spørs jo hvor man bor..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde samme problem,men med de du hadde forventet i kirken og på festen.Skuffet,JA.Mye ståk bare uka før den store dagen.MEN du verden hvilken dag vi fikk allikavel.Pust dypt,å tenk at alt ordner seg.Ikke la dette påvirke deg (vet det ekke lett).En varm klem til deg og mange ønsker på den store dagen med alt godt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det skal vel godt gjøres at det passer for 100 personer ? Så jeg syns ikke du skal være skuffet av den grunn.

Jeg vet ikke når du gifter deg, men det kommer kansje opp i ferien til folk? Noen har bestilt seg turer som koster, så får de invitasjon, ja da må de velge om det er reiseveg.

Kansje de i tillegg må ta fly for å komme i ditt bryllup? Om du vet agens flypriser, så sier det seg selv for vanlig inntwkt å takke nei?

Så at du sier "drit og dra" blir litt lettvint synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til sang:

Hjertets lys av Anne Grete Preus. En helt nydelig sang som passer godt! Vi fikk dessverre ikke til å få solist og organist til å rekke å øve inn denne, samt at den ikke helt passet solistens stemme, men den var vårt førstevalg...

Teksten ligger her: http://home.online.no/~kirdahle/artikler/p.../poesi/love.htm

Melodien kan du høre på "Vrimmel" eller "Mosaikk" (samleplate).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt hadde vi ikke forventet at alle kunne komme. MEn nå ser det bare ut til at det kommer litt over 40 stk Det er litt synd syns jeg.... Men men dagen skal bli fin den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...