Gå til innhold

Hvor "hemmelig" er du?


Lmsk

Anbefalte innlegg

Er du opptatt av å være helt hemmelig her på forumet, at ingen vet hvem du er og du gjør alt for at de ikke skal finne det ut. Jeg har en konto på libresse sitt forum og der turte jeg ikke å skrive nesten for at jeg var redd andre skulle finne ut hvem jeg var. Nå bryr jeg meg egentlig ikke, for det er jo normalt å ha hatt sex og fått mensen når man er snart 19 år. Jeg har jo lagt til bloggen min i signaturen. Så nå vet alle hvem jeg er.

Er du opptatt av at ingen skal finne ut hvem du er?

Vennene mine vet at jeg bruker KG, men de vet ikke hvem jeg er. Og visst de skulle få en mistanke hadde jeg nektet for det. Fordi jeg vil være anonym. Da er det mye enklere å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke spesielt anonym. jeg har jo bloggen min lagt til i signaturen, dessuten skriver jeg ikke ting her som jeg ikke vil at andre som kjenner meg ikke skal vite. Uansett så bryr jeg meg egentlig ikke om folk måtte mene om meg, så det har ikke så mye å si om jeg er anonym eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med både bilde av meg selv og eget navn som nick er jeg vel veldig lite anonym.. Har i tillegg postet både hvor jeg hade bodd (området), hva dyra mine heter(er), og, vel både det ene og det andre..

Om folk finner ut hvem jeg er så vel, fint for de, jeg bryr meg ikke stort om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig hemmelig av meg. Det er ikke vanskelig å gjenkjenne meg, og det prøver jeg også å ta hensyn til - ikke for min egen del, men jeg vil ikke utlevere menneskene rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique
Vel... jeg tenker at jeg ikke gidder og skrive mer enn det jeg tåler og bli konfrontert med.

Nettopp!

Jeg er nok lett å kjenne igjen, men jeg står for hvert eneste ord, jeg gidder ikke styre med å være 100% ugjenkjennelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så opptatt av anonymiteten min, for de som kjenner meg er det ikke noe problem å vite hvem jeg er utifra bilde og innlegg. Skriver bare ting jeg kan stå for.. bruker også samme nick på flere forumer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om nevnt tidligere vil jeg være anonym, men noen ganger glemer jeg meg og envner ting i livet mitt som folk kan kjenne igjen.

Men spør de så nekter jeg for det.

Dere som ikke bryr dere har ben i nesa da. Jeg hadde ikke kunnet skrive alt jeg ville visst jeg ikke var anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria

Eg trur ikkje det er så mange som kjenner meg så godt at dei ville kjent meg att. Skriver ikkje for detaljert om hendingar frå livet mitt. Trur ikkje eg er den lettaste å kjenne igjen, sjølv om det følast slik. Er ikkje så forferdeleg aktiv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Kan godt være at folk jeg kjenner leser et innlegg og tenker at det må være xxx, men har ikke hørt noe enda da..

Jeg har aldr kjent igjen noen her inne, men det kan jo være at jeg dumper over noen engang :lur:

Men jeg hadde aldri sagt det til vedkommende, man kan jo aldri være helt sikker heller, hvis ikke personen er veldig åpen om hvem han er, man da bryr han nok heller seg ikke om at noen kjenner han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil jeg skrive anonyme innlegg så får jeg til det, men ellers har jeg få problemer med å stå for det jeg skriver. Man finner ut hvem jeg er om man vil da jeg bruker dette nicket stort sett overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt anonym, har derfor ikke navn eller bilde her. Men dersom de som kjenner meg godt leser innleggene mine, så kan de nok skjønne at det er meg, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt anonym, har derfor ikke navn eller bilde her. Men dersom de som kjenner meg godt leser innleggene mine, så kan de nok skjønne at det er meg, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri tenkt så mye over det, men er nok ikke så veldig anonym. Skriver ikke noe her inne jeg ikke kan stå for eller som jeg er flau over. Hadde noen jeg kjenner prøvd å finne ut hvem som er meg her inne, så hadde de nok funnet det ut ganske fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange av dere sier at dere ikke skriver noe dere ikke kan stå for, og at det derfor ikke er så farlig om dere er anonyme.

Det er vel ikke det som er poenget. Poenget er vel at mange ønsker å være anonyme fordi de ikke ønsker at "alle" skal lese tanker de har omkring forskjellige temaer, at ikke naboer, kolleger eller venner skal lese om temaer du kanskje ikke har fortalt om, men som du føler du kan ta opp anonymt. Å skrive bare om vær og vind blir jo litt kjedelig i lengden.

Jeg tror mange registrerte brukere bruker gjestefunksjonen hyppig, selv om de kanskje ikke innrømmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker ikke gjestefunksjonen ofte, kun når jeg vil skrive om noe jeg ikke vil at alle som kjenner meg skal vite om.

Enten fordi det utleverer meg eller noen andre rundt meg.

Totalt har det vel blitt 4-5 innlegg som gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange registrerte brukere bruker gjestefunksjonen hyppig, selv om de kanskje ikke innrømmer det.

Det trur eg òg.

Eg sjølv gjer det både titt og ofte. Sidan eg er så lite anonym har ikkje eg lyst at alle mulige rare ting eg spør om skal knyttast opp til brukernavnet mitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Jeg bruker som regel kun gjestefunksjonen når jeg har spørsmål som kan utlevere andre jeg kjenner (slik at om noen kjenner igjen meg, så kan de også kjenne igjen personen det er snakk om). Så det er ikke for min egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange registrerte brukere bruker gjestefunksjonen hyppig, selv om de kanskje ikke innrømmer det.

Jeg er sjelden gjest. Det har hendt et par ganger at jeg har startet personlige tråder som gjest, men de kan jeg telle på en hånd i løpet av min mangeårige "karriere" her på KG. Jeg logger meg aldri ut for å svare i tråder som gjest. (Med mindre jeg svarer i de førstnevnte trådene selvsagt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...