Lmsk Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Er du opptatt av å være helt hemmelig her på forumet, at ingen vet hvem du er og du gjør alt for at de ikke skal finne det ut. Jeg har en konto på libresse sitt forum og der turte jeg ikke å skrive nesten for at jeg var redd andre skulle finne ut hvem jeg var. Nå bryr jeg meg egentlig ikke, for det er jo normalt å ha hatt sex og fått mensen når man er snart 19 år. Jeg har jo lagt til bloggen min i signaturen. Så nå vet alle hvem jeg er. Er du opptatt av at ingen skal finne ut hvem du er?
Kjetil S. Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg er meg selv, men ingen vet hvem jeg er. :-)
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Litt selvfølgelig, men eg gidder ikkje stresse med å passe på at ingen kommer til å kjenne meg igjen basert på det eg skriver.
Gjest Iah Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 De som kjenner meg godt vil nok identifisere meg uten særlig store problemer skulle de ramle over innleggene mine. Det plager meg ikke, men jeg går ikke inn for å "avsløre" meg selv heller.
leirbål Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Jeg skriver kun om ting jeg synes det er greit at alle rundt meg får vite, siden det nok er relativt enkelt å vite hvem jeg er. Men jeg håper inderlig ingen forteller meg at de vet det. Det hadde ødelagt illusjonen min om et anonymt fristed her på kg.
MarianneE Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Vel... jeg tenker at jeg ikke gidder og skrive mer enn det jeg tåler og bli konfrontert med.
Gjest Rekaaa Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Ja, jeg hadde ikke syntes det hadde vært noe ålreit om noen jeg kjenner fant ut hvem jeg er her. Her har jeg muligheten til å skrive ned ting som jeg ikke nødvendigvis vil dele ellers. Jeg vet at jeg er godt gjenkjennelig for de som kjenner meg, og jeg regner med at om jeg blir "avslørt" en gang så vil det føre til at jeg sletter meg helt og om jeg skulle komme tilbake på kg som bruker så ville jeg ha opprettet en ny brukerkonto hvor jeg var mye mer anonym om ikke helt anonym. Jeg kommer nok heller aldri til å fortelle noen om min brukerkonto da jeg ville syntes det var ekkelt om noen jeg kjenner irl skulle følge meg som gjest eller lignende, uten å delta på samme måte som jeg gjør. Kommer nok heller ikke til å fortelle fremtidlige kjærester om hva brukernavnet mitt er, av samme grunn som over.
Humleblomst Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 Jeg skriver kun om ting jeg synes det er greit at alle rundt meg får vite, siden det nok er relativt enkelt å vite hvem jeg er. Men jeg håper inderlig ingen forteller meg at de vet det. Det hadde ødelagt illusjonen min om et anonymt fristed her på kg. Du skriver akkurat det jeg føler. Jeg tror nok at folk fint kan kjenne meg igjen om de leser det jeg skriver, men jeg vil helst slippe å få vite det om jeg er gjenkjent. Det er ikke alt jeg skriver her inne som jeg ville følt det var naturlig å diskutere med alle jeg kjenner, men jeg anser det ikke akkurat som hemmeligheter. Om noen finner ut at det er meg og leser om for eksempel mine prevensjonserfaringer plager det meg lite, men jeg tror det hadde vært litt ubehagelig å bli konfrontert med det.
Samantha Skrevet 24. januar 2010 #10 Skrevet 24. januar 2010 Eg er veldig lite anonym her på KG. Alle som kjenner meg ville ha kjent meg igjen om dei las fleire av innlegga mine. Eg har også hatt dagbok her, og der trur eg fornavnet mitt vart nevnt fleire gongar pga folk som skreiv "XXX" istaden for "Samantha". Eg har prøvd å ha "hemmelig" brukernavn, skrive på bokmål og vere meir anonym, men det funkar rett og slett ikkje for meg. Eg er difor litt påpasseleg med kva eg skriv her. Alt eg skriv er ting som mamma kan lese utan at eg døøøør av flauhet
tineline Skrevet 24. januar 2010 #11 Skrevet 24. januar 2010 Samme som de fleste - jeg skriver alt det jeg føler for, som jeg mener mine venner kunne tålt å lese dersom de fikk vite hvem jeg var. Og siden jeg har en venn her inne, så fungerer det jo bra, det. Egentlig føler jeg ikke noe skummelt ved å skrive personlige erfaringer overhodet, har skrevet om alt fra menskopp til dårlig forhold til mor, til bilkjøring.
Miss Puddel Skrevet 24. januar 2010 #12 Skrevet 24. januar 2010 jeg skriver ikke noe her som ikke ville turt å fortelle postbudet for å si det slik, ellers, så prøver jeg å holde meg litt mer anonymher enn andre og mer lukkede fora jeg er på.
Gjest najki Skrevet 24. januar 2010 #13 Skrevet 24. januar 2010 Samme som flere av dere andre. Jeg ønsker å være anonym, men kan nok lett avsløres av de som kjenner meg. Forhåpentligvis holder kjentfolk seg unna
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #14 Skrevet 24. januar 2010 Det er derfor gjestefunksjonen er så grei... Da slipper man å sitte og gruble på om man tør å ta opp et spørsmål, eller dele en erfaring, uten at man røper hvem man er overfor hele nabolaget. Mange bekker små, blir en stor... Ut fra mange forskjellige innlegg har jeg gjenkjent et par på forumet (kommer selvsagt aldri til å nevne det for verken dem det gjelder eller andre), og har ikke lyst til å oppleve det samme selv. Det er ikke alt man har lyst til å være åpen om til familie og venner, derfor kan det være greit å diskutere det anonymt på forum som dette.
Gjest Frosk Skrevet 24. januar 2010 #15 Skrevet 24. januar 2010 Jeg er nok veldig lite anonym. De som kjenner meg vil ikke ha noen som helst problemer med å kjenne meg igjen her - har link til bloggen min i signaturen, skriver hvor jeg bor osv - men jeg skriver uansett ikke noe her som jeg ikke kan fortelle hvemsomhelst
Gjest Trajan Skrevet 24. januar 2010 #17 Skrevet 24. januar 2010 (endret) jeg er 100% annonym Endret 24. januar 2010 av Trajan
kisskissbangbang Skrevet 24. januar 2010 #18 Skrevet 24. januar 2010 Jeg er veldig lite anonym. Kjæresten min vet mitt nick her inne, og skulle noen andre finne ut hvem jeg er så er det ingen krise.
Hinata Skrevet 24. januar 2010 #19 Skrevet 24. januar 2010 Jeg er nok ikke så veldig anonym, jeg har både vært med på KG-treff og gitt ut nicket mitt til kjente. Hvis noen legger sammen alle innleggene mine kan de kanskje finne ut hvem jeg er, men hvis de gidder det får de heller få den gleden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå