Gå til innhold

erfaring med reflux og hikke?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_michelle_*
Skrevet

hei hei!

noen andre som har erfaring med reflux sykdom og hikke ?

helt siden jeg fikk symptomer på reflux sykdommen har jeg hatt hikke.

ikke vanlig ikke med gispende hikke lignende ting.

jeg har gått med dette over 1 år nå , men mamma nektet å la meg si det til legen fordi dette ikke var noe å bry seg om. men for 2-3 uker siden satte jeg foten ned og sa at vi måtte side fordi det er veldig plaktsom når hele klassen stirrer på deg. når vi endelig var hoss legen fortalte hun det til legen , selv om hun bare syntes det var tøv. men det syntes ikke legen. leggen sa det nokk komm av refluxen og gidde meg en anne type mage tablett som var stærkere. jeg har prøvd den i 1 uke nå , merker litt forsjell , men hikken er der fremdeles.

noen andre som har erfaringer med dette , hjel , triks , kritikk alt er akseptert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei hei!

noen andre som har erfaring med reflux sykdom og hikke ?

helt siden jeg fikk symptomer på reflux sykdommen har jeg hatt hikke.

ikke vanlig ikke med gispende hikke lignende ting.

jeg har gått med dette over 1 år nå , men mamma nektet å la meg si det til legen fordi dette ikke var noe å bry seg om. men for 2-3 uker siden satte jeg foten ned og sa at vi måtte side fordi det er veldig plaktsom når hele klassen stirrer på deg. når vi endelig var hoss legen fortalte hun det til legen , selv om hun bare syntes det var tøv. men det syntes ikke legen. leggen sa det nokk komm av refluxen og gidde meg en anne type mage tablett som var stærkere. jeg har prøvd den i 1 uke nå , merker litt forsjell , men hikken er der fremdeles.

noen andre som har erfaringer med dette , hjel , triks , kritikk alt er akseptert.

skjønte ikke helt. vanlig hikke eller ikke vanlig hikke? har selv reflux og spiser nexium. tok en stund men fjerna alle symptomer. Vanlig med gurglelyder/svelgelyder når man har reflux. du må da kan snakke med lege selv uten at mora di skal blande seg

Gjest Gjest_michelle_*
Skrevet

jo , men er redd legen.

spesiell hikke.

har den hikke følelsen , men er bare 1 hikk og er et veldig høgtonet gisp , med liten hikke lyd. er litt vanskelig og forklare.

det gjør ikke vondt , men er utrolig plaksomt , et altfor høgt ukontrolert gis-hikk. slaks iiiih lyd i det. går jeg på kjøpesentert og det "hikket" komme ser alle rart på meg , samme i klassen og overalt. de i klassen begynner å bli vant med det , men ler litt av det.

jeg har prøvd omtrent alle syrehemende og dempende tabletter som er.

en annen veninne av meg hadde det , men hun fikk operasjon for refluxen.

Skrevet

skjønner hvordan lyd du mener. be om resept på reflux hos legen. må tas noen uker men funker som f.. funket iallefall på meg og jeg var skrittet før kikkhullsoperasjon

Skrevet
skjønner hvordan lyd du mener. be om resept på reflux hos legen. må tas noen uker men funker som f.. funket iallefall på meg og jeg var skrittet før kikkhullsoperasjon

respet på reflux ?

Skrevet
respet på reflux ?

mente såklart nexium :P

Skrevet

jeg har prøvd nexium , men nexium var det dårligste jeg har prøvd.

alle andre tabletter jeg har tatt har funket bedre. jeg går på de sterkeste tablettene for reflux akkurat nå , men ser ikke ut til å funke helt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...