Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Kommer sikkert av lite aktivitet de siste dagene, lite plaget av det generellt. Nå gjør det ihvertfall så helvetes vondt at jeg har ikke klart å gjort noe på do i dag.. Lurer på å ta avføringstablett til natta for at det kanskje blir mykere, men vet ikke om dette vil gjøre vondt vere? Har ingen salver eller noe her heller.. og det er søndag..:/
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Det veldig viktig å holde avføringen myk,så en avføringstablett kan være lurt. Ofte er det jo slik at jo lenger man venter med å gå på do,jo hardere blir avføringen når den først kommer,og det kan gjøre vondt verre.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Det veldig viktig å holde avføringen myk,så en avføringstablett kan være lurt. Ofte er det jo slik at jo lenger man venter med å gå på do,jo hardere blir avføringen når den først kommer,og det kan gjøre vondt verre. Ja, jeg vet.. Er bare redd for at jeg tar en slik tablett også gjør det like jævla vondt og jeg ikke får til, skjønner?hehe..off.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå