Miracl3 Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Trenger linker til steder hvor jeg kan bestille brudekjole på nett. Fant det i en tråd her tidliggere , men finner den ikke igjen :oops:
Miracl3 Skrevet 1. september 2003 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2003 Jeg ønsker meg en demetrios kjole :D
Brudulja Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Du dropper Lady roi kjolen altså (den som er så fin!)?? Har du en link til den nye kjolen?
Gjest Gjest ( ulogget Bride ) Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 www.snart-gift.no Kjempeservice og fantastiske priser!!
Miracl3 Skrevet 1. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2003 Jeg har ikke helt bestemt meg enda , men det var veldig vansklig å få tak i den Lady Roi kjolen. Den er kjempe fin men det var så mange som advarte meg mot kopier etc (sikkert et salgstriks fra andre levrandører) Men jeg har vært på brudesalongen her jeg bor i dag. De fikk meg til å prøve denne kjolen http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...hp?image_id=150 . Denne kjolen satt som et skudd og jeg likte hvordan den satt på kroppen min. Det var såååå gøy å prøve kjoler. Men damen i salongen prøvde å lure meg ved å si at dette er årets modell og at jeg kunne kjøpe den for 10 000 kr . Den var bare leid ut en gang også videre. Jeg kunne tenke meg å finne en levrandør på nett å høre hva de ville tatt for denne kjolen. Etter hva jeg har sett her på KG er denne kjolen også fjorårets modell. Advarsel mot brudesalongen på Gjøvik
Tyren Skrevet 2. september 2003 #6 Skrevet 2. september 2003 Har du prøvd deg på ebay.com ?? Holder på å bestille en Maggie Sottero kjole for venninden min her.... Sparer faktisk ganske mye penger på det.
zala Skrevet 2. september 2003 #7 Skrevet 2. september 2003 Hva med toll og moms når man bestiller på nettet?
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #8 Skrevet 3. september 2003 Denne kjolen er årets modell... 2003 modell. 2004 modellene har ikke kommet inn i butikkene ennå. De kommer ikke før i desember. Så dette er en kjole som var ny nå for sommeren. Når det gjelder bestilling av demetrios på nett ville jeg ha vært forsiktig. Jeg har vært i kontakt med importøren og med Demetrios og de sliter med kjoler på nettet som blir solgt for å være Demetrios, men det er billige kopier i helt andre stoffer enn hva Demetrios har. 10 000,- for en Demetrios er vel ikke galt, og dessuten kan du jo selge den igjen senere også. Lykke til med det store valget. Og kjolen er nydelig... alt fra Demetrios er stort sett utrolig flottt og gjennomført. P.
Gjest Nina(ulogget ) Skrevet 3. september 2003 #9 Skrevet 3. september 2003 Jeg synest at "gjest" S og "gjest " P skal logge seg inn, så ingen kan mistenke dem for å være i bransjen..............?
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #10 Skrevet 3. september 2003 Hei, jeg er gjest P. Jeg har ikke vært her inne på lenge, og har glemt både brukernavn og passord. Grunnen til at jeg er så oppdatert på demetrios er fordi jeg selv synes kjolene er helt fantastiske og har vært i kontakt med flere butikker og med importør. Og at en venninne av meg faktisk giftet seg i akkurat den kjolen for ca 4 uker siden! Jeg skal finne meg et brukernavn senere i kveld jeg. Men nå skal jeg spise middag. P. (som ikke er i bransjen, men som fortsatt synes Demetrios har flotte kjoler.)
liv-b Skrevet 5. september 2003 #11 Skrevet 5. september 2003 Jeg synest at "gjest" S og "gjest " P skal logge seg inn, så ingen kan mistenke dem for å være i bransjen..............? Jeg lover på tro og ære at jeg ikke er den gjesten som skrøt over servicen min :D :D :D Men jeg ble veldig glad og rørt, og bukker ydmykt for den. Jeg lover at jeg aldri har lagt inn noe sniikreklame under falskt navn
Cawarra Skrevet 6. september 2003 #14 Skrevet 6. september 2003 Prøv på Lisenett.no Står jo "kommer snart" på alt jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå