Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Hei I det siste har jeg fått veldig lett merker i huden, slike som man får etter for stramme sokker. Men jeg får dem etter alt, og det går veldig lang tid før de går bort. Ofte flere timer. Jeg mener og ha hært en plass at det kan være et tegn på vitaminmangel eller noe slik, men husker ikke helt. Noen som vet hva det kan komme av, og hva jeg kan gjør med det? - Therese
Skogstrollet Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Dette har jeg lurt på og! Ser virkelig ikke ut hvis jeg sitter i i f.eks shorts og topp på gresset på sommeren, har gressplen merker på begge beina i lang tid etterpå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå