Gjest slitern Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jeg er en voksen dame på 41 år som etter hvert må erkjenne å være avhengig av vin og sovetabletter for å få sove. Jeg har familie, barn og jobb som nok har sørget for at dette ikke har tatt overhånd. Problemet er at jeg ikke klarer å sove uten noen glass vin og en sovetablett. Når jeg skal på jobb om morgenen (jobber turnus) sørger jeg for å ta de vinglassene senest ni-halv ti om kvelden, og så en sovetablett slik at jeg sovner ca 22. Nå føles det som om jeg er styrt av dette på lik linje som da jeg røykte var avhengig av nikotin :-( Er det noen som er i samme situasjon eller som har klart å komme ut av dette? Jeg hadde blitt veldig glad for å høre fra dere!!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Ikke personlig nei, men har mange misbrukere i familien min. Ettersom du jobber så antar jeg at dere på jobb har en tillitsvalgt. Du kan snakke med denne om dette og be om hjelp hos AKAN http://www.akan.no/publisher/publisher.asp?id=1 Gjør det NÅ før problemet ditt eskalerer og tar over livet ditt!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Tusen takk for svar. Jeg blir nok ikke til å kontakte noen på mitt hjemsted for å få hjelp. Rykter sprer seg dessverre fortere enn ild i tørt gress er min erfaring. Er det ingen andre som er/har vært i samme situasjon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå