Solstorm Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hei. Jeg kan ikke spise kakao eller sjokolade. Etter å ha spist rosiner, seigmenn, mentos og Gjende-kjeks kjenner jeg at jeg ønsker tips på annet snop som ikke innholder sjokolade/kakao. Har dere noen søte tips til meg? Jeg har lyst på noe annet enn kjeks eller sukker&gelatin! Endret 23. januar 2010 av Solstorm
Solstorm Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 (endret) Karameller. -mmmm, selvfølgelig er karameller et godt alternativ! ( tenke sjæl, jeg?) Endret 23. januar 2010 av Solstorm
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Hei. Jeg kan ikke spise kakao eller sjokolade. Etter å ha spist rosiner, seigmenn, mentos og Gjende-kjeks kjenner jeg at jeg ønsker tips på annet snop som ikke innholder sjokolade/kakao. Har dere noen søte tips til meg? Jeg har lyst på noe annet enn kjeks eller sukker&gelatin! Storesøster er intolerant mot sjokolade/kakao, så her i huset går det i søt og salt lakris, love hearts, ahlgrens bilar, jellybeans og selvfølgelig popcorn, potetgull i diverse former og bacon crisp. Kjipt at det er så innmari mye godt det er sjokolade i!
Solstorm Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2010 Kjipt at det er så innmari mye godt det er sjokolade i! Ja! -og jeg savner sjokoladen må jeg si...... Jeg kan heller ikke spise lakris, og nå er jeg så innmari lei "sukkergodiset" (love hearts, seigmenn osv). Men det er jo et luksusproblem, jeg er bare så snopsugen i dag!
-Fisken- Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Brente mandler! Enkelt å lage, går fort, og smaker utrolig godt når de er varme.
Solstorm Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2010 Takk -Fisken-, mmmmm brente mandler er kjempegodt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå