Gå til innhold

Snop o.l


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg kan ikke spise kakao eller sjokolade.

Etter å ha spist rosiner, seigmenn, mentos og Gjende-kjeks kjenner jeg at jeg ønsker tips på annet snop som ikke innholder sjokolade/kakao.

Har dere noen søte tips til meg?

Jeg har lyst på noe annet enn kjeks eller sukker&gelatin!

Endret av Solstorm
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Karameller.

-mmmm, selvfølgelig er karameller et godt alternativ! ( :sjenert: tenke sjæl, jeg?)

Endret av Solstorm
Skrevet
Hei. Jeg kan ikke spise kakao eller sjokolade.

Etter å ha spist rosiner, seigmenn, mentos og Gjende-kjeks kjenner jeg at jeg ønsker tips på annet snop som ikke innholder sjokolade/kakao.

Har dere noen søte tips til meg?

Jeg har lyst på noe annet enn kjeks eller sukker&gelatin!

Storesøster er intolerant mot sjokolade/kakao, så her i huset går det i søt og salt lakris, love hearts, ahlgrens bilar, jellybeans og selvfølgelig popcorn, potetgull i diverse former og bacon crisp.

Kjipt at det er så innmari mye godt det er sjokolade i!

Skrevet
Kjipt at det er så innmari mye godt det er sjokolade i!

Ja! -og jeg savner sjokoladen må jeg si......

Jeg kan heller ikke spise lakris, og nå er jeg så innmari lei "sukkergodiset" (love hearts, seigmenn osv).

Men det er jo et luksusproblem, jeg er bare så snopsugen i dag!

Skrevet

Brente mandler! Enkelt å lage, går fort, og smaker utrolig godt når de er varme.

Skrevet

Takk -Fisken-, mmmmm brente mandler er kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...