Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen forslag til hva jeg kan servere venner som kommer på "kaffe" - uten at det trenger å være store kaloribomber??

Synes det er veldig godt med

* fruktsalat m/youghurt evt vaniljesaus :jepp:

...men er litt lei av å servere det nå...

Noen som har gode tips?

:spise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med snitter eller lignende?

Grønnsaker med dip.

Cottage Cheese med bær og frukt.

Oppskåret frukt, evt. bær, med vaniljekesam som dip.

Bare noen forslag. :)

Skrevet

Evt. rislapper, grove vafler, osv. Kan være veldig godt. Ikke det sunneste, men likevel.. :)

Skrevet

Smørbrød i alle varianter er bra. Støtter også forslaget om grove vafler. De må ikke være søte (men du kan jo sette fram syltetøy i tilfelle besøket ditt liker det best litt søtt)). Frukt kan du gjerne servere ved siden av, men unngå å servere bare frukter med mye syre som kiwi og ananas. Det smaker slett ikke godt sammen med kaffe.

Skrevet

Tusen takk for alle tips!

Likte godt ideen med grove vafler - kanskje jeg skal prøve det...? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...