Bee Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Noen forslag til hva jeg kan servere venner som kommer på "kaffe" - uten at det trenger å være store kaloribomber?? Synes det er veldig godt med * fruktsalat m/youghurt evt vaniljesaus ...men er litt lei av å servere det nå... Noen som har gode tips?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Hva med snitter eller lignende? Grønnsaker med dip. Cottage Cheese med bær og frukt. Oppskåret frukt, evt. bær, med vaniljekesam som dip. Bare noen forslag.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Evt. rislapper, grove vafler, osv. Kan være veldig godt. Ikke det sunneste, men likevel..
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Smørbrød i alle varianter er bra. Støtter også forslaget om grove vafler. De må ikke være søte (men du kan jo sette fram syltetøy i tilfelle besøket ditt liker det best litt søtt)). Frukt kan du gjerne servere ved siden av, men unngå å servere bare frukter med mye syre som kiwi og ananas. Det smaker slett ikke godt sammen med kaffe.
Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2010 Tusen takk for alle tips! Likte godt ideen med grove vafler - kanskje jeg skal prøve det...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå