Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Finnes dere der ute som med hånden på hjertet kan si at dere virkelig nyter å suge? Da mener jeg ikke at dere synes at det er flott å se at mannen nyter det, men at dere faktisk nyter aspektet med å ha et mannlig kjønnsorgan i munnen. (Jeg spør ikke for å være frekk, men jeg har bare vært borti damer som enten nekter, eller som gjør det uten at de egentlig liker det)
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Ja, jeg nyter det virkelig! Det at mannen elsker det er selvsagt et viktig aspekt. Ikke som i at man lukker øynene og lar det stå til og bare tenker at han i det minste får noe ut av det, det blir mer sånn at man selv automatisk nyter når han nyter. Seksuell telepati Men jeg liker det også bare for min egen del. Jeg er glad i pikken hans, det tenner meg å ha den i munnen og se på den, ta på den, smake på den. Når vi ligger og tafser så "må" jeg av og til bare gå ned på han fordi jeg har lyst til å kjenne pikken hans i munnen.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Å kjenne penisen hans gli fram og tilbake i ganen er ganske deilig synes jeg Det er jeg som sier at jeg vil suge ham. Han er aldri første mann på den setningen
Gjest Gjest_ylvina_* Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Hvorfor suger de deg hvis de ikke liker det? Nyter du oralsex fra ei jente/dame som ikke liker det? Føles ikke det litt ensidig? Det er mange grunner til å ikke like å ta den i munnen, f.eks. smaken av kjønnsorgan og sæd, at man ikke liker å få spruten i munnen, at man er redd for at en overivrig mann skal dytte den for langt inn, at man er redd for å ikke gjøre det bra nok, at man rett og slett har traumatiske minner av en eller annen sort, osv. Jeg liker/nyter å gi kjæresten oralsex, og lar ham komme i munnen. Selv om jeg ikke har g-punktet eller klitoris i munnen og dermed ikke blir direkte fysisk stimulert av å suge, blir jeg psykisk stimulert av å ta stoltheten hans i munnen og gi ham sterk nytelse. Jeg nyter å høre/se/kjenne at han er på vei til himmelen, og blir kåt selv av å suge. Hadde han derimot vært urenslig eller prøvd å tvinge meg til å suge, hadde jeg ikke sugd ham... Jeg må være "up for it" på dette området også hvis det skal funke.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Jeg må si meg enig med de som har svart før meg.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Finnes dere der ute som med hånden på hjertet kan si at dere virkelig nyter å suge? Da mener jeg ikke at dere synes at det er flott å se at mannen nyter det, men at dere faktisk nyter aspektet med å ha et mannlig kjønnsorgan i munnen. (Jeg spør ikke for å være frekk, men jeg har bare vært borti damer som enten nekter, eller som gjør det uten at de egentlig liker det) Jeg gjorde det første gang på min nye kjæreste for et par dager siden. Og ja, det er fantastisk deilig. Hadde ikke gjort det om jeg ikke likte det. Men det beste er å se hans reaksjon, selvsagt. Selve opplevelsen ellers er også fin. Men så er jeg ekstremt forelsket også, da :rødme:
Stinelin Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Signerer de andre her, å suge er noe av det jeg tenner aller mest på. Elsker å ha han i munnen, og blir ofte så fascinert at jeg mister begrep om tid og sted 1
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 Lovin' it! Sug og svelg - full pakke. Aah...
momo Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 Jeg nyter virkelig å suge, og blir skikkelig kåt av det. 1
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #10 Skrevet 24. januar 2010 Nei. Slitt med traumer fra mye tidligere, klarte å komme meg over det. Holdt lenge på med en fyr. Først elsket jeg å suge han og også svelge, både for egen skyld og for å tilfredstille ham. Så ødela han det, og nå takler jeg ikke menn i det hele tatt.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er glad i pikken hans, det tenner meg å ha den i munnen og se på den, ta på den, smake på den. Når vi ligger og tafser så "må" jeg av og til bare gå ned på han fordi jeg har lyst til å kjenne pikken hans i munnen. Satan, jeg elsker jenter
Gjest Miwa Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Det er absolutt godt å suge! Men, som en eks lærte meg, det kan lett bli altfor mye mas om suging. Og det er ikke noe som er så turn off som en mann som tror at forspill vil si ti minutters suging, og dett var dett
Gjest TS Skrevet 27. januar 2010 #13 Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor suger de deg hvis de ikke liker det? Nyter du oralsex fra ei jente/dame som ikke liker det? Føles ikke det litt ensidig? Det er mange grunner til å ikke like å ta den i munnen, f.eks. smaken av kjønnsorgan og sæd, at man ikke liker å få spruten i munnen, at man er redd for at en overivrig mann skal dytte den for langt inn, at man er redd for å ikke gjøre det bra nok, at man rett og slett har traumatiske minner av en eller annen sort, osv. Hupp, jeg spurte ikke om hvorfor noen jenter ikke liker det. Jeg spurte om noen av dere nyter det, noe det viser seg at flere gjør. Det synes jeg er flott. Når det kommer til de damene som suger uten at de liker det/får noe ut av det vil jeg bare si at jeg ikke under noen omstendighet har tvunget noen motvillig til oralsex. Det har snarere vært at jeg har oppfattet at det er en greie som de gjør kun for min del, og igjen var det derfor jeg lurte på om noen jenter nyter det. På samme måte kan jeg jo føye til at jeg personlig nyter å gi oralsex, det gir meg masse tilbake, og jeg blir supertent av å slikke. Dette var grunnen til at jeg spurte. -TS
Gjest Sukkerlise Skrevet 27. januar 2010 #14 Skrevet 27. januar 2010 Jeg elsker å suge!! Det å kjenne en stiv pikk i munnen , bruke mye spytt, suge den heelt ned, Kjenne kuken gli ned langt inn ..Elsker også å kjøre deeptrouth en gang iblandt under sugingen. men da sakte og ikke fort;)) Blir veeldig våt og kåt av å suge..Jeg elsker også å få det i munnen..svelge det eller ta kuken laangt inn i det han spruter slik at det bare renner nedover i halsen mmmm..im loving it
Gjest Gjest_Munchkin_* Skrevet 28. januar 2010 #15 Skrevet 28. januar 2010 Jeg nyter det fordi jeg elsker å suge. Blir utrolig våt og kåt av å suge. Og så er det selvfølgelig opphissende å se og høre at fyren har det godt.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #16 Skrevet 29. januar 2010 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg nyter å suge min samboer Blir veldig kåt av det og det er veldig deilig å kjenne den harde kuken i munnen.
Gjest labefana Skrevet 29. januar 2010 #17 Skrevet 29. januar 2010 slenger meg på som enda en kvinne som virkelig nyter å suge pikk. men det har vokst på meg. var ikke så tøff i trynet på oralen da jeg var 18 år. syns sæd kan være godt også jeg.svelger med glede. slurp.og treffer jeg en mann som ikke slikker meg er det veldig turnoff. mye mer enn liten pikk. jeg nyter å suge.og nyter å ha sex med en som nyter å slikke meg;-) buon apetito godt vi er forskjellige.
Gjest dalieo Skrevet 29. januar 2010 #18 Skrevet 29. januar 2010 Enig med de fleste her, det er veldig opphissende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå