Gå til innhold

Hvilken mobil kan erstatte Sony E k 850i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha en tlf med omtrent samme spesifikasjonene, gjerne med en lekrere utseende. Kunne godt ha kjøpt denne telefonen, men den er jo utgått nå. Noen forslag til andre som kan erstatte denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv gikk jeg fra den til sony ericsson aino. Men om du ikke liker slidetelefoner utgår vel kanskje den. Likte ikke de helt selv heller, men er blitt veldig glad i min aino.

Skrevet
Selv gikk jeg fra den til sony ericsson aino. Men om du ikke liker slidetelefoner utgår vel kanskje den. Likte ikke de helt selv heller, men er blitt veldig glad i min aino.

Jeg synes skyvetelefoner er helt greit. Men jeg tror ikke kameraet på denne er bra nok for min del. Og så synes jeg størrelsen er i overkant stor. Hadde den kunne blitt brukt til å se filmer i divx format slik som iphone så hadde jeg kunne levd med litt stor størrelsen. Men egentlig tror jeg ikke at jeg kommer til å bruke telefonen til slikt.

Det er et bra kamera med lette menyttaster, at mobilmenyene er kjappe, og gjerne med trådet sms som er viktig for meg. + at tlf godt kan se litt stilig ut, men det er ikke noe must.

Jeg har aldri prøvd hverken LG eller Samsung før, men lurer på om jeg burde utvide horisonten litt, men er litt skeptisk til sms-skriving på disse..

Skrevet

Samsung er veldig gode telefoner, enkle menyer og veldig god smsing.

Skrevet
Vil ha en tlf med omtrent samme spesifikasjonene, gjerne med en lekrere utseende. Kunne godt ha kjøpt denne telefonen, men den er jo utgått nå. Noen forslag til andre som kan erstatte denne?

Selv gikk jeg fra k850i til LG KU 990 :) Bra telefon, men tar et par dager å venne seg til at det er touch screen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...