Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har lyst å prøve jentesex. Mannen har lyst å prøve sex med en annen mann. Så vi har snakket om å ta med et annet par i senga. Vi kunne selvfølgelig prøvd trekant med en mann eller en dame, men jeg tror dette ville skapt mer sjalusi. Jeg er ikke helt komfortabel med tanken på mannen min og en annen dame, og han er ikke helt komfortabel med tanken på meg og en annen mann... Så vi tenkte parsex og jentesex/guttesex da. Noen som har erfaringer med dette? hvordan var det? Hvor fikk dere kontakt med paret? Håper på svar :-)
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Om du vil prøve jentesex, og han vil prøve guttesex, hvorfor ikkje bare gjøre det hver for dere da? Ser for meg at det blir mindre komplisert å gjennomføre :gjeiper: Ingen erfaringer å dele.
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 TS her. Joda, men så vil vi gjerne være tilskuere også da vøtt :-P hehe...
Gjest mann i par Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 TS her. Joda, men så vil vi gjerne være tilskuere også da vøtt :-P hehe... Skjønner hva du mener, vi fantaserer om dette, men tror ikke vi har mot til å gjennomføre det. hun fantaserer om å se meg slikke kuk, og ta en annen dame bakfra, men vet ikke om hun "takler det" hun drømmer også om å slikke fitte. Vi er 46 og 43, Så kroppen har mistet sin ungdoms spenst, hvis du skjønner hva jeg mener, så det er noe der også å skulle vise seg fram slik, hvor gamle er dere
kisskissbangbang Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har lyst å prøve jentesex. Mannen har lyst å prøve sex med en annen mann. Så vi har snakket om å ta med et annet par i senga. Vi kunne selvfølgelig prøvd trekant med en mann eller en dame, men jeg tror dette ville skapt mer sjalusi. Jeg er ikke helt komfortabel med tanken på mannen min og en annen dame, og han er ikke helt komfortabel med tanken på meg og en annen mann... Så vi tenkte parsex og jentesex/guttesex da. Noen som har erfaringer med dette? hvordan var det? Hvor fikk dere kontakt med paret? Håper på svar :-) Jeg vil si at krav nr. 1 til hva som bør være i orden er det jeg har utheva her. Man burde virkelig, virkelig være komfortabel med tanken på partneren sin med en annen dersom man skal gjøre noe sånt som dette. Man burde virkelig -tenne- på tanken, og virkelig -ønske- å se dette. Høres skikkelig skummelt ut at dere vil ta med et ekstra par fordi en annen jente eller en annen mann ville skapt (negativ) sjalusi. Jeg vil anbefale deg/dere å tenke virkelig nøye gjennom dette før dere evt. hoper i det.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Vi er 46 og 43, Så kroppen har mistet sin ungdoms spenst, hvis du skjønner hva jeg mener, så det er noe der også å skulle vise seg fram slik, hvor gamle er dere Alder er selvsagt ingen hindring! Forutsatt at dere er veltrente, nydusjet og pene skulle alt gå bra.
Gjest MikeWaters Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Vi har gjort akkurat det dere skisserer, møtte de på Cupido.no Hadde mange samtaler/møter før vi hoppet i køys, så det gikk smertefritt. Sett regler på forhånd og forhold dere 100% til disse, og bruk kondom Vi har kommet fram til at vi ønsker å ha partnerbytte på tvers av kjønn også, men at bisex kan være et rampete tillegg Endret 25. januar 2010 av MikeWaters
SMann Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Hvis begge er med på det, begge har selvtillit og forholdet er sterkt...så kan det gi herlige opplevelser. Det kan lett føre til at den ene parten blir sjalu. Man bør ikke bare invitere hjem den første og beste. Det kan være greit å kommunisere anonymt en periode. Første treff bør være på nøytral plass uten sex slik at begge par hver for seg finner ut om kjemien er der....
Gjest MikeWaters Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Høres skikkelig skummelt ut at dere vil ta med et ekstra par fordi en annen jente eller en annen mann ville skapt (negativ) sjalusi. Er delvis enig i dette, det kan ofte gi en falsk trygghet dette med at sammekjønnsex er greit og problemfritt, når man er i situasjonen så kan man plutselig få seg en smertefull oppvåkning når man ser sin kjære nyte noe som er annerledes, og hva gjør man da?
Gjest Gjest_anja_* Skrevet 30. januar 2010 #12 Skrevet 30. januar 2010 Er delvis enig i dette, det kan ofte gi en falsk trygghet dette med at sammekjønnsex er greit og problemfritt, når man er i situasjonen så kan man plutselig få seg en smertefull oppvåkning når man ser sin kjære nyte noe som er annerledes, og hva gjør man da? Jeg og typen la ut profil på CUPIDO.NO vi, der vi tok noen heftige nakenbilder av oss selv, der alle kunne se den store pikken til typen min, og den litt fine slanke kroppen min. Selvsagt ikke noen ansiktsbilder, så folk kjente oss igjen. Fikk massevis med svar. Men mesteparten sånn: "Vil du pule i kveld", og svar fra folk uten profilbilde engang. Hvem f... puler med noen de ikke ser engang da. Hvor dum er det mulig å bli? Men heldigvis noen saklige innimellom, som det gikk an å svare. Sendte noen meldinger til et annet par, og fant tonen. Neste helgen var vi på hotellmøte, og det var full klaff. Endelig fikk jeg prøve sandwich. Og typen fikk endelig prøve hvordan det var å ha en pikk i munnen. Skal ha herlig treff i kveld også.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #13 Skrevet 30. januar 2010 Jeg og typen la ut profil på CUPIDO.NO vi, der vi tok noen heftige nakenbilder av oss selv, der alle kunne se den store pikken til typen min, og den litt fine slanke kroppen min. Selvsagt ikke noen ansiktsbilder, så folk kjente oss igjen. Fikk massevis med svar. Men mesteparten sånn: "Vil du pule i kveld", og svar fra folk uten profilbilde engang. Hvem f... puler med noen de ikke ser engang da. Hvor dum er det mulig å bli? Men heldigvis noen saklige innimellom, som det gikk an å svare. Sendte noen meldinger til et annet par, og fant tonen. Neste helgen var vi på hotellmøte, og det var full klaff. Endelig fikk jeg prøve sandwich. Og typen fikk endelig prøve hvordan det var å ha en pikk i munnen. Skal ha herlig treff i kveld også. Sier bare......ØØØØØØØHHHHHHH!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå