Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor er det slik at ofte når en gjest er uenig med en registrert bruker så kommer medlemmet med "æsj, gidder ikke prate med gjester", "kan du uikke registrere deg" "er det samme gjest som skvriver med seg selv" og masse slikt. Har ikke gjester lov å være uenig med brukerene uansett hvor konservativ den ene eller andre måtte være? Og det skjer selv uten at gjest akkurat har angrepet medlemmet.
Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor er det slik at ofte når en gjest er uenig med en registrert bruker så kommer medlemmet med "æsj, gidder ikke prate med gjester", "kan du uikke registrere deg" "er det samme gjest som skvriver med seg selv" og masse slikt. Har ikke gjester lov å være uenig med brukerene uansett hvor konservativ den ene eller andre måtte være? Og det skjer selv uten at gjest akkurat har angrepet medlemmet. Gjester bør og skal oppføre seg som det h*n er, ja - Bare en gjest!
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Gjester bør og skal oppføre seg som det h*n er, ja - Bare en gjest! Sier en mann på kvinneguiden...
Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Sier en mann på kvinneguiden... Ja - En virkelig profilert én og! :-))
Nimorna Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Ja, jeg har lagt merke til dette. Jeg skrev et innlegg som gjest, og en fast bruker spurte meg hvorfor jeg ikke hadde registrert meg. Jeg svarte da som sant var, at jeg trives godt som gjest og at jeg satte pris på muligheten til å være anonym (ja jeg vet at faste brukere også er anonyme, men avslører man mange små detaljer kan man fort bli gjenkjent) Den faste brukeren skrev da at jeg sikkert skrev som gjest for å kunne lire av meg masse skit og for å kunne slenge dritt. Hva i all verden...? :klø: Jeg skrev da ikke noe slikt i tråden; det var et helt vanlig, ukontroversielt innlegg som en hvilken som helst fast bruker også kunne ha skrevet. Nei, gjestehatet er slitsomt.
Zealuu Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Nei, gjestehatet er slitsomt. Løsning: Dropp hele gjestegreiene.
Nimorna Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Løsning: Dropp hele gjestegreiene. Nå kommer det jo en løsning utpå nyåret en gang, så får vi se hva den innebærer
LykkeLotta Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Gjester bør og skal oppføre seg som det h*n er, ja - Bare en gjest! ...men vertskapet kan gjøre som de vil? Synes det er merkelig at man som gjest ikke skal få lov å ha samme ytringsfrihet som registrerte brukere så lenge man klarer å holde ett visst nivå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå