Gå til innhold

Bestille flytur fra Kilroy?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn på siden til http://www.kilroytravels.no/hjem_no.htm

så finner jeg mange bra tilbud, men er det slik at dette reiseselskapet har avtale med hundrevis av flyselskaper og at jeg likevel betaler reisen gjennom kilroy? Jeg finner jo biletter til alle mulige steder der, og de er gjennomgående billigere enn å bestille fra flyselskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt kelkoo.no for prissøk til din destinasjon? Det er ofte flere tusen kroner forskjell på ulike flyselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med Kilroy er hvis man skal på mange steder på samme tur. Da er det enklere å la dem booke og skreddersy flyreisene med ulike flyoperatører enn å gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist med Kilroy flere ganger, og det er som nevnt over her mest gunstig dersom du skal innom flere steder. Kilroy har gode avtaler med flere flyselskaper, og setter sammen "pakker" av flybilletter. De tilbyr også ungdomsbilletter, som ikke alltid er like enkelt å bestille gjennom flyselskapet direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med Kilroy er hvis man skal på mange steder på samme tur. Da er det enklere å la dem booke og skreddersy flyreisene med ulike flyoperatører enn å gjøre det selv.

Pluss at de er veldig fleksible og hjelpsomme i forhold til å booke om underveis. Jeg reiste med dem da jeg dro på ryggsekktur, og er imponert over servicen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pluss at de er veldig fleksible og hjelpsomme i forhold til å booke om underveis. Jeg reiste med dem da jeg dro på ryggsekktur, og er imponert over servicen.

Akkurat det er det veldig delte meninger om ;) Jeg kjenner mange som har hatt store problemer med dem, og selv er jeg av den oppfatning at de gjør akkurat minimum av det som kreves, aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...