Gå til innhold

seroquel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på 300 mg seroquel depo tabletter pga diagniosen paronoid psykose :fnise: jaja vet jeg høres rimelig syk ut i hodet med en sånn diagnose, men ingen hadde gjetta at jeg har en slik diagnose. Jeg er den stille forsiktige jenta...

Men iallefall tll spm mitt. Nå har jeg hold meg unna alkohol i 1 år etter psykologens beording...

Føler jeg blir så isolert da jeg ikke føler meg komfertabel å henge med folk uten at vi skal no ( drikke).

Nå ønsker jeg å drikke igjen..

Å lurer derfor om noen har no erfaring med å blande alkohol og seroquel ?? Hvordan funka isåfall det??

Tenker å kanskje hoppe over medisinen min den dagen..

Lurer også på hva slags diagnose dere andre har som går på denne medisinen. Å hva slags problemer dere har..? Greit å dele litt erfaringer.. Dette er jo ikke akkuratt noe jeg kan snakke med venner om :ler:

Går foresten også på cipralex 5 mg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du leser pakningsvedlegget på disse tbl, så står det klart og tydelig at du ikke skal drikke alkohol sammen med dette medikamentet.

Om du kan hoppe over en dag, er ikke for oss her inne å bedømme, det må du ta opp med legen din.

Skrevet

Ja er klar over det.. Men det står det på nesten alle medisiner. Derfor jeg også har holdt meg unna alkohol nå et helt år.. men ikke alle som er like flinke som meg på akkuratt det.

Derfor jeg lurte på om noen har noen erfainger med å blande denne medisinen med alkohol.. lyst til og kunne være ung og feste jeg å.

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Lag gjerne en ny tråd hvor dere deler generelle erfaringer rundt denne diagnosen, men denne typen spørsmål som omhandler bruken av medisiner er ikke opp til noen her å svare på.

Vennlig hilsen

SportyShorty ,mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...