Trampe Skrevet 22. januar 2010 #21 Skrevet 22. januar 2010 Nå er det vel stor forskjell på mammas utfordrende kledte venninne og voksnes sexliv. Om hun satt med miniskjørt i sofaen uten truse hadde jeg kanskje trukket den parallellen, men det er da ei kløft, ikke et helt sexliv...?
Gjest Supermimz Skrevet 22. januar 2010 #22 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har en stor gutt som er i ferd med å komme i puberteten, og en av venninnene mine er mildt sagt ikke veldig forsikrig med hvordan hun kler seg. Hun bruker nokså utringede klær, og har F-cup. Så hormonbomben min ser stadig vekk en kløft som går ned til navelen, omtrent, når hun er innom. Dette synes jeg ikke er veldig greit, det er grenser for hva man skal utsette unger i den alderen får. Jeg har foreslått for henne at hun kan bruke en minimizer, men det trives hun ikke med. En dag hun var hos meg, og vi hadde det morsomt (hun er veldig morsom, og vi har et godt forhold ellers) understreket hun et av poengene sine ved å bøye seg fram og slå i bordet så saker og ting disset og truet med å hoppe ut. Jeg så guttungen gjøre store øyne - og det føler jeg er litt ekkelt. Hva tenker dere? Klart det er ubehagelig for både deg og gutten, det forstår jeg godt. Kansje du kan nevne det for henne, eller invitere henne over når din gutt er ute med venner eller gjør andre saker.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #23 Skrevet 22. januar 2010 Nå har det gått for langt her. Små barn kan ikke bruke bikini fordi det er for seksuelt. Småjenter kan ikke bruke bh fordi det er for seksuelt. Småjenter må ikke bruke sminke fordi det er for seksuelt. Småjenter må ikke løpe naken på stranda fordi det er for seksuelt og de tenner pedofile. Og bla bla bla... BLA Og nå kan ikke voksne damer en gang ha pupper fordi det er for seksuelt og kan det jo tenne stakkars små barn. Kanskje vi skal skjære dem av? Hva blir det neste? Kanskje gutter ikke kan ha snurrebass, for dere vet vel hva de kan gjøre under dyna? O Hahahaha, for en verden, eller land. Og det morsomtste av alt, jeg tror de som hater og skal forby det seksuelle er de som er mest med på seksualisere denne verden. Verden skal være seksualisert så klart, men ikke på den måten at man må "skjære av" puppene til damer fordi pupper er seksuelle og lignende.
Spiralis Skrevet 22. januar 2010 #24 Skrevet 22. januar 2010 Dersom du er mor og du har en sønn så vil du oppdage at han før eller siden oppdager pupper. For en mer poetisk versjon av oppdagelsen:
Gjest Supermimz Skrevet 22. januar 2010 #25 Skrevet 22. januar 2010 Nå har det gått for langt her. Små barn kan ikke bruke bikini fordi det er for seksuelt. Småjenter kan ikke bruke bh fordi det er for seksuelt. Småjenter må ikke bruke sminke fordi det er for seksuelt. Småjenter må ikke løpe naken på stranda fordi det er for seksuelt og de tenner pedofile. Og bla bla bla... BLA Og nå kan ikke voksne damer en gang ha pupper fordi det er for seksuelt og kan det jo tenne stakkars små barn. Kanskje vi skal skjære dem av? Hva blir det neste? Kanskje gutter ikke kan ha snurrebass, for dere vet vel hva de kan gjøre under dyna? O Hahahaha, for en verden, eller land. Og det morsomtste av alt, jeg tror de som hater og skal forby det seksuelle er de som er mest med på seksualisere denne verden. Verden skal være seksualisert så klart, men ikke på den måten at man må "skjære av" puppene til damer fordi pupper er seksuelle og lignende. Ser du ikke poenget til TS da? Det er ubehaglig som mor å sitte med sin gutt som plutselig blir påvirket av denne puppedamen, og at det er flaut for gutten å være i en slik situasjon.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #26 Skrevet 22. januar 2010 Ser du ikke poenget til TS da? Det er ubehaglig som mor å sitte med sin gutt som plutselig blir påvirket av denne puppedamen, og at det er flaut for gutten å være i en slik situasjon. Den var ikke direkte til TS, men fler. Så det var noen som kom med forslag om at hun skal foreslå brystopperasjon (skummet i gjennom bare da) Jeg ser poenget, men jeg ser ikke problemet. Også er jeg mann da. Og mener at damer skal gå kledd akkurat slik de vil, omså naken eller i burka. Synes du det er ubehagelig med noens klestil så er det du som har et problem vanligvis.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #27 Skrevet 22. januar 2010 Den var ikke direkte til TS, men fler. Så det var noen som kom med forslag om at hun skal foreslå brystopperasjon (skummet i gjennom bare da) Jeg ser poenget, men jeg ser ikke problemet. Også er jeg mann da. Og mener at damer skal gå kledd akkurat slik de vil, omså naken eller i burka. Synes du det er ubehagelig med noens klestil så er det du som har et problem vanligvis. Glemte
zuperduper Skrevet 22. januar 2010 #28 Skrevet 22. januar 2010 Ehm, barn kan ta skade av å bli utsatt for voksnes sexliv... Det er visse ting man ikke har godt av å være vitne til i for ung alder. Ehh...hallo?! Sånn på generell basis kan jeg være enig i utsagnet ditt, men i denne settingen hører det ikke hjemme.
zuperduper Skrevet 22. januar 2010 #29 Skrevet 22. januar 2010 Gutter må lære seg at damer har pupper: store, små, midt i mellom. Noen kler seg utfordrende, andre ikke. Sånn er det.
Bomullstrusa Skrevet 22. januar 2010 #30 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har også F-cup, og det er da ikke SÅ stort at det er vulgært, og at man skal behøve å dekke de til så veldig. Henger meg på at han burde lære seg å ikke stirre.
Gjest brutal_mann Skrevet 22. januar 2010 #31 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har også F-cup, og det er da ikke SÅ stort at det er vulgært, og at man skal behøve å dekke de til så veldig. Henger meg på at han burde lære seg å ikke stirre. Det er ikke så lett
zuperduper Skrevet 22. januar 2010 #32 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har også F-cup, og det er da ikke SÅ stort at det er vulgært, og at man skal behøve å dekke de til så veldig. Henger meg på at han burde lære seg å ikke stirre. Damer med pupper som viser de fram, må regne med at menn stirrer. Tror de (mennene) er skrudd sammen på den måten, gitt
Bomullstrusa Skrevet 22. januar 2010 #33 Skrevet 22. januar 2010 Det er ikke så lett Hehe, ser den, men altså, det er forskjell på stirring og en gløtt i ny og ne. Ser på andres pupper selv jeg altså. Folk må nesten få kle seg i hva de vil. Så vidt jeg forstod, har ts prøvd å si fra til venninna si en gang. Det er jo fair, så får hun vite om at det er et "problem", men vil hun ikke ta på seg mer dekkende klær, er det lite man kan gjøre med det.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #35 Skrevet 23. januar 2010 Nå vet jo ikke vi om ts er en litt prippen og dydig dame som generelt synes store pupper og kløft blir for mye uansett... Jeg synes det er helt ok at damer med store pupper viser kløft av og til. Kanskje ikke på en arbeidsplass, men dersom man går ut og hygger seg eller er på besøk hos venner, synes jeg absolutt ikke det er noe galt å vise en kløft. Ts, hvordan ser denne venninnen din ut da? Hvis hun er spesielt flott, er kanskje dette også en grunn til at sønnen din og folk glor. Men hvis hun har en vulgær klesstil, kan jeg forstå hvis du synes det er litt ubehagelig. Så poenget er at vi ikke kan vite om du er spesielt prippen eller ikke. Jeg har en venninne med store pupper som av og til viser kløft. Noen folk glor, men jeg synes absolutt ikke hun kler seg upassende. Går venninnen din slik? Eller slik? Det første tilfellet synes jeg er akseptabelt til fritidsbruk, mens det andre tilfellet synes jeg blir for drøyt uansett.
Gjest hare Skrevet 23. januar 2010 #36 Skrevet 23. januar 2010 Det er ikke så lett haha! men er igrunnen enig, jeg er heterofil jente og har vanskeligheter med å ikke bli distrahert av ting og tang sm er meget synlig - deriblandt pupper på vift. som regel er det vel jeg som pleier kommentere til kameratene mine hvor de må kikke i lokalet poenet er at mannfolk med alderen som regel lærer seg å kikke uten at noen merker det - og det lærer vel denne gutten seg også. og det er ikke alle som kikker som synes det er pent å se på heller - noen ganger ser man fordi man er sjokkert. forøvrig synes jeg det er ekstremt uhøflig av ts å foreslå ulike bh`er, ta med sjal eller liknende når venninnen faktisk er et voksent menneske som selv må få bestemme hva slags oppmerskomhet hun skal få på fritiden. istedetfor å gi venninnen gavekort hadde jeg heller tatt sønnen min til side og sagt hvordan jeg opplevde hans glaning. "det er tydelig du glaner, og hvis du ikke klarer la være så får du innarbeide deg en metode som ikke er så tydelig. jenter på din alder - og voksne synes det er ubehagelig, selv når de kler seg slik med vilje."
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #37 Skrevet 23. januar 2010 istedetfor å gi venninnen gavekort hadde jeg heller tatt sønnen min til side og sagt hvordan jeg opplevde hans glaning. "det er tydelig du glaner, og hvis du ikke klarer la være så får du innarbeide deg en metode som ikke er så tydelig. jenter på din alder - og voksne synes det er ubehagelig, selv når de kler seg slik med vilje." Hun er moren hans, og da blir det helt feil å ta opp puppeglaning som et tema. La gutten være i fred. Han lærer seg vel etter hvert å ikke glo like mye... Og hvis ikke, så er ikke moren rette person til å si fra. Det er sikkert et par jenter der ute med ben i nesa som klarer å sette han på plass.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. januar 2010 #38 Skrevet 23. januar 2010 Om noen at trådens hunkjønn ikke har fått det med seg: Det er bedre at gutten blir litt satt ut av puppene enn at han ikke lar seg affisere over hodet. En mannlig fjortis som ikke finner pupper spennende må være på grensen til å være hjernedød.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå