Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Hei. Jeg tenkte å gi kona mi aromaterapi, men finner ingen nettsider som driver med dette rundt Hokksund. Er det noen som er kjent i området og kan anbefale et sted?
Hanselot Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hei. Jeg tenkte å gi kona mi aromaterapi, men finner ingen nettsider som driver med dette rundt Hokksund. Er det noen som er kjent i området og kan anbefale et sted? Jeg bor i Hokksund, men kan ikke anbefale noe, det bor bare gærninger her Beklager lite konstruktivt svar, men har du prøvd Hokksund Aromaterapi?
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg bor i Hokksund, men kan ikke anbefale noe, det bor bare gærninger her Beklager lite konstruktivt svar, men har du prøvd Hokksund Aromaterapi? Det har jeg. Får bare opp telefonnumre og det sier meg lite om hva slags sted det er.
leirbål Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Det har jeg. Får bare opp telefonnumre og det sier meg lite om hva slags sted det er. Jeg vet ikke. Men stikk innom og se. Snakk med de som jobber der, og se om det er rent og de ansatte koselige. Hvis det ikke er det hadde jeg valgt en av de andre stedene rundt Hokksund.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Kanskje her? (hvis det ikke er den samme som er nevnt lenger oppe i tråden) Renessanse Helse- og Velværesenter: http://www.renessanse.as/hannsen,hud.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå