Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg er blitt henvist til sykehuset grunnet arrvev som er smertefullt etter 2 barnefødsler. Ble klippet med begge to, og sydd veldig mye. 3 år etterpå er det fortsatt veldig vondt og samleie ender med gråt og store smerter. Hva kan de gjøre på sykehuset, og kan det bli bedre? Eller kan det dannes nytt arrvev og bli like vondt? Har noen her operert arrvev bort??
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Prøvde å søke opp info men får ikke relevante treff. Jeg er ikke en supergoogler altså... Jeg tror at risikoen for nytt arrvev er tilstede, men ettersom du alt har bevist at du danner vondt arr. Så har det noe med måten de gjør det på. Det finnes flere metoder for å operere enn å bare skjære med kniv. Kanskje du ikke tålte tråden de brukte sist eller noe. Om de har bestemt seg for å operere for å løse problemet så tror jeg nok at de tenker på at ikke vondt skal bli verre. Du kan sikkert ta kontakt med avdelingen der du skal opereres og snakke med personalet. Både om hva som skal gjøres, hvordan og hva slags resultater de pleier å få.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå