Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Typen min hadde snakket med en kamerat om sex, og om "sølet" som blir etterpå. Kameraten hadde ikke skjønt hva han mente i det hele tatt, mente det ikke blir noe søl. Typen min kom hjem og spurte meg om det, ift hva min tidligere erfaring har vært, men det er jo sånn at det som går inn, nødvendigvis kommer ut. Vi ble veldig nysgjerrige på hva som kan være grunnen til at kameraten ikke synes det blir noen ting søl av det - fins det menn som spruter veldig lite eller ingenting? Hver gang? De er i slutten av tretti årene begge to.
Gjest Tor Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Med trening kan mange fint få orgasme uten å sprute, ganske kjekt i grunn.
Aftensol Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Kanskje han bruker kondom og kaster den rett i bosset og synes derfor at det ikke blir noe søl? De som trener seg opp til å få orgasme uten å sprute er vel ikke storparten av mennene her i verden....
ashera Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Prostataopererte får såkalt "tørrorgasme" dersom de er så heldige å beholde den seksuelle funksjonen etter operasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Typen min hadde snakket med en kamerat om sex, og om "sølet" som blir etterpå. Kameraten hadde ikke skjønt hva han mente i det hele tatt, mente det ikke blir noe søl. Typen min kom hjem og spurte meg om det, ift hva min tidligere erfaring har vært, men det er jo sånn at det som går inn, nødvendigvis kommer ut. Vi ble veldig nysgjerrige på hva som kan være grunnen til at kameraten ikke synes det blir noen ting søl av det - fins det menn som spruter veldig lite eller ingenting? Hver gang? De er i slutten av tretti årene begge to. Han kan være retroejukativ. Alle godsakene går inn i urin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå