Gå til innhold

Ghostwhisperer


Gjest Pucifer

Anbefalte innlegg

Det startet en ny sesong på FEM hvor Melinda har en sønn på minst 4-5 år. Har ikke sett en episode hvor hun har født et barn engang, så hvilken sesong omhandler henne som gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Syrin_Ulven

Veit det går reklame på TV for ny sesong, hvor hun skal eller har født ein sønn... Det er enten TV3 eller TV Norge reklamen sendes på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Men denne sesongen skulle jo ha premiere i går... men i den episoden har hun jo en sønn som er minst 4-5 år.

Skjønner ingenting jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant dette på vg's tv guide :)

20:00

Ghost Whisperer (3)

(Ghost Whisperer, år 5) Amerikansk dramaserie. «Till Death Do Us Start.» Når Elis far dør og nekter å gå over til den andre siden uten å ha sett sin kone, åpnes en Pandoras eske av hemmeligheter som Elis mor tok med seg i graven da hun døde nesten 10 år tidligere. Dermed avdekker Melinda Elis mørke familiefortid i det som sies å være en av de mest kontroversielle episodene hittil i den populære dramaserien.

Endret av NoAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror det var episode 3 i går :)

jeg så ikke på i går, men jeg så de 2 andre ukene.

Argh, jeg som var så sikker på at det var sesongstart nå i går.

Men har ungen vokst opp grusomt fort da i løpet av to, tre episoder? Eller var det da forrige sesong hun fødte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doh, så teit.

Jaja, trodde det skulle ta litt av jeg når jeg benket meg ned i godstolen i dag tidlig for å se sesongstart (so I thought)...men så var episoden så og si det samme som de første episodene i sesong 1... ikke noe nytt akkurat. Ungen så man jo heller lite til også, må være greit å være mor på TV da de plutselig kan være flere timer uten sitt barn - alt bare ordnet seg på mystisk vis liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig. Jeg fikk bare med meg at hun ble gravid i 4. sesong, men jeg fikk aldri med meg noen episoder hvor hun er høygravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke butikken mer?

Jeg har sett alle episodene tom sesong 3, sett noen i sesong 4.

Venter fortsatt på sesong 4 på dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

_Men denne sesongen skulle jo ha premiere i går... men i den episoden har hun jo en sønn som er minst 4-5 år.

Skjønner ingenting jeg.

De hoppet 5 år fram i tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har sett denne serien, og etter hva jeg har forstått har de bare spolt fremover...

I 4. sesong møter Melinda Eli James etter en brann på Rockland University, som etter sin nær-døden-opplevelse utvikler sansen for å høre spøkelser.

Melinda sier adjø til sin venn Rick Payn, som drar fra Grandwiew på en ekspedisjon på oppdrag for universitetet.

I sesong 5 introduseres sønnen til Jim og Melinda; Aiden.

Hun er redd han kommer til å være i stor fare,

fordi det virker som han har sterkerere overnaturlige evner enn Melinda, siden han kan blant annet ser hva han beskriver som 'the shinies and the shadows'.

Like så greit. De byttet ut unge Ned oxo, til tenåring. Flink han.

De har datet vettu, Hun Jennifer og Jamie...vel ikke etter dette...

les her

Denne serien er basert på jobben "Spirit Communicator" James Van Praagh gjør og han er oxo co-executive producer. Showet er oxo delvis basert på jobben til "Spirit Communicator" Mary Ann Winkowski.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke inn kanalen fem her. men jeg har fulgt med litt på tv4, vet ikke hvilken sesong det er de sender. men er det tilfelle at jim dør? at han blir skutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...