Gå til innhold

kjempeglad i dag!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

astra da! nå har til og med politikerne tatt til fornuft og vil gi ufrivillige barnløse muligheten til å få barn gratis, hvorfor tror du det? jeg tror bare du er en sta dame som sier hele tiden hva du mener, uten å gi deg.

har du barn selv forresten?

hvis du har det, forstår jeg godt at du har litt problemer med å sette deg inn i andre folks behov for å prøve å få barn.

Det å være ufrivillig barnløs er et privat anliggende, men det er også andre ting i samfunnet.

Hva med det å ta abort? er ikke det privat anliggende? det blir betalt av skattepengene våre det også! og da dreper man liv!

Og hva med folkenen som snylter på samfunnet og får seg sykemelding, istedet for å melde seg arbeidsledig? det vet jeg om flere som har gjort, de snylter på samfunnet! og det er også privat anliggende som du og jeg er med på å betale

anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2002-04-30 09:09, Astra wrote:

Jeg tar det ikke som en selvfølge å få egne arn. Får vi det ikke, velger vi kanskje å adoptere, kanskje å være fosterforeldre eller kanskje å leve barnløse, men for våre nieser og nevøer! Verden handler ikke bare om å få egne unger!

Som du ser har jeg ikke egne barn. Jeg er 26 og føler meg slett ikke som en gammel dame som skal belære veden, men jeg har da rett til å si min mening, jeg også... eller...?

For meg er situasjonen slik at vi skal starte på barneprosjektet om to til tre år, men jeg veit at sjansen for å ikke få egne barn er ganske stor, og tar ikke dette som en selvfølge eller menneskerett... Håper selvfølgelig at vi klarer det vi også, men man har aldri en garanti for noe her i livet!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-04-30 09:09, Astra wrote:

Jeg tar det ikke som en selvfølge å få egne arn. Får vi det ikke, velger vi kanskje å adoptere, kanskje å være fosterforeldre eller kanskje å leve barnløse, men for våre nieser og nevøer! Verden handler ikke bare om å få egne unger!

Som du ser har jeg ikke egne barn. Jeg er 26 og føler meg slett ikke som en gammel dame som skal belære verden, men jeg har da rett til å si min mening, jeg også... eller...?

For meg er situasjonen slik at vi skal starte på barneprosjektet om to til tre år, men jeg veit at sjansen for å ikke få egne barn er ganske stor, og tar ikke dette som en selvfølge eller menneskerett... Håper selvfølgelig at vi klarer det vi også, men man har aldri en garanti for noe her i livet!

_________________

hjerte.gif *Astra* hjerte.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Astra den 2002-05-02 13:12 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes at det offentlige skulle vært med på å betale de skyhøye utgifter til folk som adopterer et eller flere barn,på lik linje som at ufrivillige får økonomisk støtte.Hvorfor må de som velger adopsjon måtte betale alle utgifter selv?Men ufrivillige skal få dekket sitt.De vil jo så gjerne ha barn begge disse parter,å da burde de stilles likt,enten eller.Har ei god venninde,hun har eget barn,men fikk virkelige traumer i forbindelse med fødselen.Hun tør ikke føde flere.Dette året er de godtatt som "foreldre" og adopterer et barn.Men det koster en hel formue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...