Gå til innhold

Brukket storetå?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Merket at jeg fikk veldig vondt i storetåa når jeg var ute tidligere idag, tok av meg skoen + sokken, og tåa så litt blå-aktig ut. Nå et par timer senere er det innerste leddet av storetåa hoven, og gjør vondt. Klarer såvidt å bevege storetåa i det ytterste leddet.

Har jeg brukket storetåa? :snurt: Har egentlig ikke brukket noe bortsett fra ryggen en gang, så vet ikke helt hvordan det er å brekke noe "vanlig".

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Robotkalle_*
Skrevet
Merket at jeg fikk veldig vondt i storetåa når jeg var ute tidligere idag, tok av meg skoen + sokken, og tåa så litt blå-aktig ut. Nå et par timer senere er det innerste leddet av storetåa hoven, og gjør vondt. Klarer såvidt å bevege storetåa i det ytterste leddet.

Har jeg brukket storetåa? :snurt: Har egentlig ikke brukket noe bortsett fra ryggen en gang, så vet ikke helt hvordan det er å brekke noe "vanlig".

Ja, hva skjedde når du fikk veldig vondt da? Om du får brudd, så må du ha en dunk, eller så må du få et tretthetsbrudd, som ved løping.

Høres mer sannsynlig ut med trange sko, som manifesterer seg som plutselig vondt.

Ser det ut som om tåa står ut av ledd? (peker feil vei?)

Skrevet

men :P

kan være brist eller kraftig forstuet...!

eller du kan gå til lege og få ordentlig svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...