Gå til innhold

Dere som liker bdsm... Hva med barn i huset?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva folk som liker bdsm gjør hvist de har barn. Ikke misforstå jeg respekterer :pls: at alle har sitt eget sexmønster, men når man har barn kan man ikke bare leke fritt når som helst. :sengekos: Hvordan fungerer det? Lydtette vegger? Eller må man gi slipp på det livet når barn kommer inn i bildet? :skravle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man lærer seg å være stille, og setter pris på de stundene man har uten barn i huset. Ser liksom ikke problemet..

Gjest MikeWaters
Skrevet

Barn i huset bringer med seg en hel del nye utfordringer når de er hjemme, ingen kjappis på kjøkkenbordet, ingen brus i hverdagen, ingen Tarantinofilm en regnhversdag, ingen valg av tv-kanal kl. 18.00, ingen fyll, ingen høylydt diskusjon/krangling, ingen mat foran tv'en etc......

Alle følger ikke alle reglene, men at livet blir annerledes med barn i huset er hevet over enhver tvil. Det gjør at man setter mer pris på den tiden man har sammen alene ;)

Skrevet
Barn i huset bringer med seg en hel del nye utfordringer når de er hjemme, ingen kjappis på kjøkkenbordet, ingen brus i hverdagen, ingen Tarantinofilm en regnhversdag, ingen valg av tv-kanal kl. 18.00, ingen fyll, ingen høylydt diskusjon/krangling, ingen mat foran tv'en etc......

Godt beskrevet. Det å få barn er noe som påvirker en på alle områder i livet. Ikke bare sexen. Man må blant annet gjøre en masse ting man ikke nødvendigvis har lyst til, og man må gjøre midre av ting man nødvendigvis har lyst til. Akkurat som Mike beskriver. Jeg er selv ingen BDSM fantast, men kan se for meg at det å få barn vil være en utfordring. Det er sikkert mange finurlige løsninger, som ikke nødvendigvis innebærer at barna må ut av huset, men jeg tipper at de fleste finner løsninger på det. Nød lærer naken [someting] å [something], vettu.

Skrevet

Alle følger ikke alle reglene, men at livet blir annerledes med barn i huset er hevet over enhver tvil. Det gjør at man setter mer pris på den tiden man har sammen alene ;)

:fnise: godt svar på spørsmålet... :ler:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Nød lærer naken [someting] å [something], vettu.

Nød lærer naken kvinne å spinne, denne terorien har forøvrig blitt debunked av Golden/Antonsen :)

Skrevet

Barn i huset innebærer vel de samme utfordringene for alle par som liker å ha sex - uavhengig av hva slags seksuell lek man liker. :)

Skrevet

BDSM trenger ikke være mer høylytt en vanlig sex om det er det du tenker på. Er du typen som skriker mye så kan man jo investere i litt mer gagballs, masker og munnbind hehe

Skrevet
Nød lærer naken kvinne å spinne, denne terorien har forøvrig blitt debunked av Golden/Antonsen :)

Hvordan da?

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Skjønner hva du mener TS. Har ikke barn selv, men kan tenke meg at det blir helt anderledes. Når man bor alene kan jo man drive med hva man vil, men vanskelig å spanke dama uten noen andre kommer til å høre det. :pisk:

Skrevet

Ja, jeg er klar over originaluttrykket, men jeg tenkte at i dette tilfellet ville være rom for mange fantasifulle tolkninger, og derfor lot jeg det stå åpent.

For eksempel Nød lærer kåt kvinne å pule. Nød lærer SM mann å piske. Nød lærer [something] å [something] altså...

Forøvrig en morsom greie Antonsen og Golden hadde på den. Husker den fra da den gikk på TV for noen år siden

Gjest Ikke logget på.
Skrevet

Ja, jeg er klar over originaluttrykket, men jeg tenkte at i dette tilfellet ville være rom for mange fantasifulle tolkninger, og derfor lot jeg det stå åpent.

For eksempel Nød lærer kåt kvinne å pule. Nød lærer SM mann å piske. Nød lærer [something] å [something] altså...

Forøvrig en morsom greie Antonsen og Golden hadde på den. Husker den fra da den gikk på TV for noen år siden

:popcorn: ???

Say whaaaat? Hva har dette med saken å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...