Pesta Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Vurderer å kjøpe meg en blender til feks lag av smoothie. Men jeg regner med at en blender kan brukes til mye mer? Spørsmålet er derfor : hva brukere dere blenderen deres til?
Gjest Frosk Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Lage smoothie (mange ganger i uken) Lage hummus (som regel et par ganger i uken) Purere supper og sauser
Pjukset Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Supper f.eks. Jeg har egentlig ikke brukt blenderen en eneste gang etter jeg gikk til anskaffelse av stavmikser. Lager smoothies, hummus og pureèr med den.
Gjest Frosk Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Og ja, og så hender det jeg maler nøtter og mandler i den.
LilleMy Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 Smoothies, milkshake..... Og så står den der ganske så mye, for jeg glemmer den liksom, og er ikke så sikker på hva jeg faktisk skal benytte den til......
Gjest Stapler Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Jeg lager smoothier og milkshake. Maler nøtter i den. Her om dagen fulgte jeg en oppskrift der jeg skulle bruke stavmikser for å male noen matvarer til en purrê, men heiv alt opp i blenderen! Funket veldig bra det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå