Englebarn Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Nokon som har forslag til gode og sunne lunsjer? E begynt å bli temmeleg lei youghurt og knekkebrød med magerost... Treng gode input da eg ikkje er så veldig kreativ når det gjeld mat.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Vet ikke hva du oppfatter som sunn (om du ikke spiser brød etc), men jeg synes hjemmebakte grove rundstykker med skinke/kalkunpålegg, cherrytomat, paprika, agurk og rødløk er kjempegodt og sunt:)
Gjest b Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Nokon som har forslag til gode og sunne lunsjer? E begynt å bli temmeleg lei youghurt og knekkebrød med magerost... Treng gode input da eg ikkje er så veldig kreativ når det gjeld mat. grove tortillas med salat og tunfisk/kylling.
janne84 Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 tunfisk salat kyllingsalat med bønner omelett rester fra middag rett-i-koppen suppe
tineline Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 - Alle mulige middagsrester (sushi er den beste middagsresten ) - Salat av forefallende ting fra kjøleskapet - Pitabrød med salat, ost og div annet fyll
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Lag wok dagen før. Så kan den varmes opp til lunsj
-Fisken- Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Grovbrød med pesto, ruccola/spinat, ost og paprika Grovbrød med smøreost/sennep/pesto, ruccloa/salat, skinke stekt egg (da funker det best med knust plomme) finsnittet løk, tomat, agurk, salt og pepper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå