Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Hei... For 2 uker siden hadde jeg feber. Jeg fikk det plutselig på en dag og hadde ganske høy temperatur utover mot kvelden. Dagen etter går temperaturen min opp og ned i bølger og utover dagen forsvant det helt. I forje uke fikk jeg plutselig forkjølelse som varte i 4 dager. 2 av disse dagene fikk jeg veldi høy feber. Så gikk det plutselig over igjen. Trodde dette hadde gitt seg. Men først i dag får jeg feber igjen uten noe forkjølelse. Sitter med høy temperatur igjen. Er ganske hoven i øynene også svir det i tilegg. De siste tre ukene har ejg også kjent meg mer slapp en vanlig uten at jeg nødvendigvis har hatt feber hver dag. Er det noen som har hatt noen like symptomer, hvis ja , kan noen forklare meg hva det er ??? jeg vet jeg bør gå til legen å få sjekka det, og det skal jeg. Men hvis det er noen som kjenner igjen symtomene som tilhører en eller annen sykdom, så let me know Hilsen syke meg
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Gå til legen. Bronkitt og lungebetennelse kan gi sånne symptomer tidvis. Innmari guffent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå