Bee Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Var en del kvalm da jeg startet med cipralex - ca et par uker... Idag ble jeg plutselig kvalm igjen...og det har vart hele dagen... Har tatt dosene jevnt (sist dose ble tatt en halv dag for seint, men dette har jeg gjort før uten kvalme) - noen andre som har opplevd dette? Eller skyldes kvalmen noe annet? :klø: Tusen takk om noen kan svare
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå