Gå til innhold

Tapet av min gode venn Kelly

Gjest Lunis

Anbefalte innlegg

Det er ikke noen hemmelighet at jeg var svært aktiv i World of Warcraft tidligere, men jeg sluttet våren 2009, hadde en liten relapse i høst men gav meg igjen rett før jul og er nå svært komfortabel med det. På denne tiden har jeg fått mange venner, svensker, briter og noen fra nederland.

Blant alle disse er det utvilsomt en svært god og snill jente som heter Kelly som stod ut, vi flørtet/tullet/vitset om alt som kunne vitses om og hadde en usedvanlig god kjemi. Vi hadde bursdag med en dag fra hverandre (lille julaften og julaften) og er begge Steinbukker. Jeg var svært glad i henne og jeg pleier ikke å bry meg så mye med å ha venner som er så mye yngre enn meg, men Kelly var spesiell. Hun var intelligent, fleipete og ikke redd for å dumme seg ut. En gang i romjulen hørte jeg ikke mer fra henne og jeg begynte å lure på hvor hun ble av. Hun logget ikke på Msn mer og jeg var redd jeg hadde sagt noe galt.

Idag var min første dag på skolen og jeg gjorde det særdeles skarpt i timen idag, følte meg veldig bra og gikk hjem med skrivekløe. Har ikke følt meg så inspirert på lenge.

Det første som møter meg da jeg skrur på pcn og sjekker min epost er en mail fra hennes lillebror. Først tror jeg dette er en scam, bare spøk men det var det ikke nei. Kelly og kjæresten hennes døde i en bilulykke den 6. Januar i år. Jeg hadde planer om å besøke henne i Mars og hilse på kjæresten hennes, familien hennes og hun skulle vise meg rundt i byen hun bor i.

Hun var ikke noe annet en godhet og lys i livet mitt, hun hjalp meg når jeg hadde det vanskelig og hun visste alltid hva hun skulle si - hun var ekspert på å tulle vekk sorger.

Nå er hun altså revet vekk og jeg fikk aldri møte henne. I stedet skal jeg besøke graven hennes i Mars, da jeg egentlig skulle truffet henne. Det er første gang jeg mister noen på denne måten, det er så ufattelig tragisk og urettferdig at en så nydelig jente skal bli revet fra familien sin på den måten. Selv om jeg ikke klarer å slutte å gråte går tankene mine først og fremst til hennes lillebror, faren og moren som må ha det totalt umulig akkurat nå. De har mistet datteren sin i en meningsløs ulykke og jeg får ikke dette til å stemme.

Jeg vet hun bare var en "Internettvenn", men jeg var oppriktig glad i henne og hadde alvorlige planer om å treffe henne i virkeligheten.

Jeg tenker på deg Kelly...mer vet jeg ikke hva jeg skal si. Jeg vil bare skrike nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, Lunis. :tristbla: Jeg vet ikke hva jeg skal si, men gir gjerne bort en klem. :klem:

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hun bare var en "Internettvenn", men jeg var oppriktig glad i henne og hadde alvorlige planer om å treffe henne i virkeligheten.

Internettvenner kan sitte like dypt i hjertet som andre venner. Kondolerer. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

Om det er en nettvenn, eller IRL-venn betyr ingen ting.

Det er uansett en venn som smyger seg til en plass i hjertet ditt.

Sørg videre, stor og varm klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svart deg før

Du Luni du Luni!

Kondolerer for det første. :lete:

På grunn av deg må jeg anskaffe meg nick her inne.

Hvor ble det egentlig av henne som dro til England sammen med mora si? Hun gamle læreren som du var så forelska i? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel? Hun er 34 år. Kaller du det gammel, kaller jeg deg svært skjør. Og jeg har bestemt meg for at det er en privatsak fra nå av. Jeg er ikke interessert i å snakke om henne på KG mer. Det som foregår mellom oss nå er ikke egnet for internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...