Azalea Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Heia! Jeg var uheldig å glemte å ta to av p-pillene mine og har nå fått mensen. Skal jeg fortsette med p-pillene, om ikke når skal jeg begynne på nytt brett?
leonberger Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Nei, stopp. Start på etter mensen igjenn.
Fluffe Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 (endret) Heia! Jeg var uheldig å glemte å ta to av p-pillene mine og har nå fått mensen. Skal jeg fortsette med p-pillene, om ikke når skal jeg begynne på nytt brett? les pakninngvedlegget eller google opp navnet på p pillene. evt ring legen din. Endret 21. januar 2010 av estella87
Azalea Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 les pakninngvedlegget eller google opp navnet på p pillene. evt ring legen din. Sto ingenting om det der. Har også prøvd å ringe legen men kom ikke gjennom på tlf. Jeg har brukt p-piller i sikkert 7-8 år (med noen få pauser) nå og aldri glemt å ta p-pillen så jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre.
Fluffe Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 (endret) på mine piller(merk MINE piller) så skal man bare ta den glemte pilla sammen med den man skal ta den dagen. eks jeg glemmer fredags pilla og det er lørdag og jeg oppdager det. da skal jeg ta pilla fra fredag og lørdag men slik er det for mine hvilken har du forresten? Endret 21. januar 2010 av estella87
Azalea Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2010 på mine piller(merk MINE piller) så skal man bare ta den glemte pilla sammen med den man skal ta den dagen. eks jeg glemmer fredags pilla og det er lørdag og jeg oppdager det. da skal jeg ta pilla fra fredag og lørdag men slik er det for mine hvilken har du forresten? Jeg har Loette. Det står det på mine og. Men jeg glemte jo 2 dager, altså jeg kom på det den tredje dagen og da fikk jeg mensen.
Fluffe Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 da råder jeg deg til å bare ringe ett legekontor og spørre. man må få ett svar fra noen mener nå jeg og det er jo tross alt tredje dag
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 hvilken uke er du i? Det har litt og si tror jeg,hvis du er på første eller andre uka, så tror jeg du bare skal fortsette å ta de, mensen blir nok borte da etter noen dager, men du er usikker i en ukes tid da! Hvis du er senere på brettet så kan du nok bare ha mensen og så begynne på nytt brett etter det:) dette hadde nok jeg gjort i allefall:) Lykke til
Azalea Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2010 hvilken uke er du i? Det har litt og si tror jeg,hvis du er på første eller andre uka, så tror jeg du bare skal fortsette å ta de, mensen blir nok borte da etter noen dager, men du er usikker i en ukes tid da! Hvis du er senere på brettet så kan du nok bare ha mensen og så begynne på nytt brett etter det:) dette hadde nok jeg gjort i allefall:) Lykke til Jeg har bare 5-6 dager igjen av brettet, så kanskje jeg bare skal ha mensen nå og begynne på nytt brett etter mensen? Tror jeg gjør det jeg. Takk for svar.
Lmsk Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har også glemt ppillen slik at jeg har fått mensen, men jeg bare gikk brettet ut og hadde mensen da jeg skulle.. gikk helt fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå