Gå til innhold

P-piller og mensen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia!

Jeg var uheldig å glemte å ta to av p-pillene mine og har nå fått mensen. Skal jeg fortsette med p-pillene, om ikke når skal jeg begynne på nytt brett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, stopp. Start på etter mensen igjenn.

Skrevet (endret)
Heia!

Jeg var uheldig å glemte å ta to av p-pillene mine og har nå fått mensen. Skal jeg fortsette med p-pillene, om ikke når skal jeg begynne på nytt brett?

les pakninngvedlegget eller google opp navnet på p pillene. evt ring legen din.

Endret av estella87
Skrevet
les pakninngvedlegget eller google opp navnet på p pillene. evt ring legen din.

Sto ingenting om det der. Har også prøvd å ringe legen men kom ikke gjennom på tlf. Jeg har brukt p-piller i sikkert 7-8 år (med noen få pauser) nå og aldri glemt å ta p-pillen så jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet (endret)

på mine piller(merk MINE piller) så skal man bare ta den glemte pilla sammen med den man skal ta den dagen. eks jeg glemmer fredags pilla og det er lørdag og jeg oppdager det. da skal jeg ta pilla fra fredag og lørdag

men slik er det for mine

hvilken har du forresten?

Endret av estella87
Skrevet
på mine piller(merk MINE piller) så skal man bare ta den glemte pilla sammen med den man skal ta den dagen. eks jeg glemmer fredags pilla og det er lørdag og jeg oppdager det. da skal jeg ta pilla fra fredag og lørdag

men slik er det for mine

hvilken har du forresten?

Jeg har Loette. Det står det på mine og. Men jeg glemte jo 2 dager, altså jeg kom på det den tredje dagen og da fikk jeg mensen.

Skrevet

da råder jeg deg til å bare ringe ett legekontor og spørre. man må få ett svar fra noen mener nå jeg og det er jo tross alt tredje dag

Skrevet

hvilken uke er du i? Det har litt og si tror jeg,hvis du er på første eller andre uka, så tror jeg du bare skal fortsette å ta de, mensen blir nok borte da etter noen dager, men du er usikker i en ukes tid da! Hvis du er senere på brettet så kan du nok bare ha mensen og så begynne på nytt brett etter det:)

dette hadde nok jeg gjort i allefall:) Lykke til

Skrevet
hvilken uke er du i? Det har litt og si tror jeg,hvis du er på første eller andre uka, så tror jeg du bare skal fortsette å ta de, mensen blir nok borte da etter noen dager, men du er usikker i en ukes tid da! Hvis du er senere på brettet så kan du nok bare ha mensen og så begynne på nytt brett etter det:)

dette hadde nok jeg gjort i allefall:) Lykke til

Jeg har bare 5-6 dager igjen av brettet, så kanskje jeg bare skal ha mensen nå og begynne på nytt brett etter mensen? Tror jeg gjør det jeg. Takk for svar. :)

Skrevet

Jeg har også glemt ppillen slik at jeg har fått mensen, men jeg bare gikk brettet ut og hadde mensen da jeg skulle.. gikk helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...