Gå til innhold

Blomster til bryllup i Fredrikstadområdet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Snart brud_*
Skrevet

Heisann!

Jeg gifter meg.. Ehm, VI gifter OSS til sommeren, og jeg leter nå etter den ultimate blomsterbinderen i Fredrikstad :)

Er det noen her inne som har gode erfaringer å dele med meg på dette området? Jeg trenger en som kan ordne bukett, corsager og dekorasjoner til kirken og festen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann!

Jeg gifter meg.. Ehm, VI gifter OSS til sommeren, og jeg leter nå etter den ultimate blomsterbinderen i Fredrikstad :)

Er det noen her inne som har gode erfaringer å dele med meg på dette området? Jeg trenger en som kan ordne bukett, corsager og dekorasjoner til kirken og festen. :)

Vi brukte Henriette Halvorsen i Sarpsborg. De er bare superflinke!! Ordnet bukett, pynt i kirken og lokalet, knapphullsblomster og alt. Ikke verst pris heller.

Gjest Gjest_Snart brud_*
Skrevet
Vi brukte Henriette Halvorsen i Sarpsborg. De er bare superflinke!! Ordnet bukett, pynt i kirken og lokalet, knapphullsblomster og alt. Ikke verst pris heller.

Takk for kjemperaskt svar :)

Kan jeg være så frekk og spørre hva "ikke verst pris" betyr? :)

Skrevet

Guttas blomster på Gressvik!

Christine som jobber det har laget de fleste av mine buketter og oppsatser de siste åra...

Har ikke giftet meg, men alt av buketter og oppsatser til jubileer o.l. har vært virkelig flotte :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kastanjen i Sarpsborg er kjempe flinke. Der skal jeg bestille alle mine blomster fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...