Gå til innhold

Silikonpupper!


Gjest Gjest_Perlemor_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Perlemor_*
Skrevet

Hei

Har egentlig bestilt time for brystforstørrelse, men nå nærmer tiden seg og jeg er veldig veldig usikker på om jeg skal gjennomføre dette. Er slank (169 cm og 56 kg) og fyller knapt en A-cup. Legen mente jeg ville se naturlig ut med 260 ml. Har ammet to barn og er ikke fornøyd med puppene mine pr. idag, men jeg lurer likevel på om dette er så smart... Er fortsatt altfor ung til å avskrive evt. flere barn, noen som har erfaring med det å amme med silikoninnlegg? Hva med kapsling, andre bivirkninger? Smerter ol. - hvor lenge må man være hjemme fra jobb? Vil helst ikke at noen skal vite om dette..

Trenger noen råd/anbefalinger/betraktninger/dårlige erfaringer mm. fra dere som har silikon eller dere som vurderer det!

Tvilende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små bryster er kjempeflott, men falske bryster er bare syntetisk juggel.

Det er nå min mening, være seg rett eller galt. :-)

Gjest Gjest_Robotkalle_*
Skrevet

Go for it. Silikon er kjempebra, og brystene blir fort jævlige når du ammer.

Gjest Gjest_Robotkalle_*
Skrevet

Har ammet, mener jeg. Når de strutter med melk, så er de jo fine.

Skrevet

Tror ikke du skal gjennomføre den opperasjoen!

spessielt når du er i tvil. da er det ikke noen poeng!!

vent et par år til du blir 101 %& sikker..

men i hvertfall leste på bloggen til linni meister og hun har visstnok ammet med silikon og hun har ikke merket noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...