Gjest kathrina Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Første medisinen jeg prøvde var efexor og jeg ble veldig kvalm og uvel av den. Så slutta med den etter syv dager fordi det var sommerferie og legen skulle ut i ferie, derfor begynte jeg på ny etter sommerferien med cipralex. Og nå har jeg lyst til å prøve efexor på nytt. Men tror du at hvis den gir meg bivirkniner at den da kan ha effekt?. Og at hvis man ikke får bivirkniner ha ikke effekt. fordi jeg har prøvd ca. ti forskjellige antideppressivia og antipsykotika men virka ikke. Og jeg fikk omtrent ingen bivirkniner av de medisinene. Bare av efexor. og nå lurer jeg på om hvis man får bivirkninger at den kan ha effekt. Og at hvis man ikke får bivirkninger ikke ha effekt. stemmer dette? Eller er jeg helt på bærtur.?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Du er på bærtur. Hva man får av bivirkninger har ingen sammenheng med hvor godt medisinen virker, det er jo ikke bivirkningene man prøver å oppnå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå