Gå til innhold

Hvitstil står brud juli 2010


hvitstil

Anbefalte innlegg

:vinke: Jeg trodde at jeg hadde lagt igjen en hilsen her, men så hadde jeg ikke det :klø:

Jeg har verken nettby eller facebook (en skikkelig outsider :ler: ) Så jeg er veldig med på en motivasjonstråd her på KG altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig hilsen Tusle, tusen takk :)

Så det hadde kommet en komme i form tråd, så da har vi fått det som vi håpet på :D

Ellers har jeg nå sendt invitasjonene og svar har begynt å tikke inn. Det er så spennende. Håper alle har mulighet og vil dele dagen med oss!

Er fortsatt mye som jeg veldig gjerne skulle ha fikset allerede. Fikk blandt annet vite at damene jeg hadde lyst at skulle synge hos oss, de var opptatt, så da må jeg prøve å finne noen andre som kan synge.

Tenker mye på morgengave til husbonden også, men etter å ha lest i tråden her inne, tror jeg at jeg går for opplevelse.

Mamma var innom her om dagen, og løste et annet problem for meg. Hun vil ha snuppa sammen med seg hele dagen, og reise hjem til oss etterpå. Dermed er både barnevakt og hundevakt problemet løst *lykkelig*

Fredagen var vi på gave og interiør messa, og der fikk jeg med meg noen fantastiske blomsteroppsats tips, så nå må jeg bare ringe rundt og sjekke om de har rette leverandør.

Forlovererklæringer og alle andre papirer er skrevet under og skal sendes tilbake de nærmeste dagene. Gush for ei papirmølle. Fleipet med ei venninne og sa at man bør være sikker før man begynner på denne mølla :gjeiper:

Utenom det så har det kommet masse snø i natt. Tenkte meg ut på shopping, men må innrømme at det ikke helt frister i dette været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det Tusle :jepp:

bare jeg som må ha ting i orden så de kan sendes når tiden er inne. Litt hekta på å få unna alt jeg kan, så jeg slipper å ha så mye å fokusere på de siste mnd. Men flott at du sier ifra, det setter jeg veldig pris på. Jeg surrer endel også så kunne raskt ikke ha visst om akkurat det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på shopping og til min store glede fant jeg morgengaven til min fremtidige mann.

Vet ikke hva den heter, men det er en dresspose lignende sak i skinn. Tror den vil være midt i blinken. Hvis jeg får til med hunde- og barnevakt vil jeg legge med billetter til en weekendtur for to, til Paris eller noe annet romantisk sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å virke veldig kjip, men slik jeg har forstått det, så er de kun gyldige 3 måneder fra den dato de ble utstedt. Noen som vet det helt sikkert? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skrev de ut fra nettet, så uansett er det ingen fare om jeg må ha nye om en to mnd tid :)

Men det sto ingenting om det hverken på papirer eller på nettet. Virker mere som at det er fra den dagen de får dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Endelig har vi fått unna et par viktige faktorer. I dag er bil til kirke og lokalet booket, det samme er musikk for kvelden.

Til fredag skal jeg til et gartneri og bestille bordpynt, brudebukett osv osv, det gleder jeg meg til. Blir veldig spennende å høre prisen, siden jeg er ganske bestemt på å pynte MYE med blomster :D

Det har ellers vært noen tunge dager, med masse tanker om familie situasjonen. Som noen sikkert har fått med seg, vil ikke min far delta på min store dag. Det resulterer i mange tanker om hva som skulle/kunne vært og mine forventninger til resten av familien.

Jeg legger kanskje mine forventninger til dem litt høyt?

- men jeg syns det hadde vært veldig hyggelig om de engasjerte seg litt i planleggingen.

Vet ikke om det er vanlig å romantisere denne dagen veldig og håpe at den skal bli litt som i de store romantiske filmene...?

Men etter en utblåsning til min forlover er jeg mye lettere til sinns!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

oi her var det en stund siden jeg hadde oppdatert.

Nå er det meste i boks. Har igjen det som skal ordnes til kirken og å gjøre de siste avtaler med alle som jeg har bestilt eller booket ting fra.

Korsett har jeg ikke fått kjøpt meg enda, men tar det sammen med resten av undertøyet.

Gaver til forlovere, sminkør og toastmaster er heller ikke i boks..

Men klart å gå ned til 66,5 kilo, er super fornøyd. Begynt med turgåing og litt jogging. Var ikke mere som skulle til gitt ;))

ellers tror jeg utdrikningslaget er rett rundt hjørnet. Vet sambo skal ut i ilden til helgen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...