Alladin Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 (endret) Lurer bare på om noen vet om en nettbutikk hvor en kan få laget sitt eget motiv på piercingen? Er superfan av et hockeylag, å ønsker deres logo på min tunge piercing. Endret 20. januar 2010 av Alladin
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Hva er poenget med en tung piercing? Skal du ha den i øret, sånn at du får øreflipper som henger ned på skuldrene, eller hva er greia egentlig?
Gjest Huffsa Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Hva er poenget med en tung piercing? Skal du ha den i øret, sånn at du får øreflipper som henger ned på skuldrene, eller hva er greia egentlig? Ehhh, TUNGE piercing? som du har i tunga?
Alladin Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2010 Hva er poenget med en tung piercing? Skal du ha den i øret, sånn at du får øreflipper som henger ned på skuldrene, eller hva er greia egentlig? Ehhhh, jeg har allerede en slik piercing i tunga. Poenget var at det finnes mange forskjellige motiver på disse kulene som en kan skrue på på oppsiden av tungen. Det var denne kulen jeg skulle ønske hadde logoen av hockeylaget mitt. http://www.cinderelladesign.no/shop/ slik som disse, bare med eget motiv.
Poppzy Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Hva er poenget med en tung piercing? Skal du ha den i øret, sånn at du får øreflipper som henger ned på skuldrene, eller hva er greia egentlig? Den var jo litt morsom.. Ikke vondt ment
Gjest jeg skal også Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 En tung piercing? Eller er det tungepiercing du mener?
Alladin Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2010 En tung piercing? Eller er det tungepiercing du mener? Problemer med å forstå hva jeg mener? tunge piercing eller tungepiercing, hva faen betyr det? Sorry for at det ble mellomrom.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå