Gå til innhold

"Rar" i magen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i det siste (kanskje siste året?) blitt veldig "rar" i magen. Akkurat nå har jeg spist en stor porsjon fruktsalat, og magen min lager masse pipe og romlelyder, rører og flytter på seg, det er rett og slett skikkelig aktivitet inni der. Når jeg er slik må jeg nr 2 ofte, flere ganger om dagen. Har prøvd å tenke litt over hva jeg spiser, dette er første gangen jeg merker det når jeg spiser frukt (men så spiste jeg mye og da...). Ofte kommer det hvis jeg spiser veldig proteinrik mat, f.eks. mye egg, bare kjøtt, eller lignende. Magen fngerer finfint med melk og karbohydrater, aldri problemer etter brød, havregryn med melk, eller slike ting.

Noen som kan tenke seg hva det kan være? Har vært en del småsyk dette året, og er generelt sliten og slapp, men det har ikke nødvendigvis sammenheng med magen. Burde vel strengt tatt spurt legen om det her, men er så lange ventetider, og er litt sånn som ikke gåt til lege før det er helt nødvendig... :sjenert: Var der for noen måneder siden, på grunn av slappheten, tok da alle standard prøver som jern, b12, stoffskifte, senkning osv, men alt var fint. Han mente jeg måtte spise bedre, men når jeg blir dårlig av frukt og proteiner (?) så er det litt vanskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...