Fluffe Skrevet 21. januar 2010 #41 Skrevet 21. januar 2010 Brått VELDIG glad for den snille mannen jeg har som ikke mener at jeg bare INNBILDER meg at jeg ikke liker å få den i rumpa... Herre... enig. har ihvertfall en type som forstår seg på kvinner og ikke har høy tanker om seg selv
Ethereal Skrevet 21. januar 2010 #42 Skrevet 21. januar 2010 Tuller du med meg? Blir du seriøst sur fordi hun syns det er ubehagelig å suge og ta det i munn? Er din nytelse virkelig viktigere enn hennes?
Gjest Skya Skrevet 21. januar 2010 #43 Skrevet 21. januar 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Amandus Skrevet 21. januar 2010 #44 Skrevet 21. januar 2010 Dette er jeg enig i, og så lenge det da blir respektert av mannen at man sier nei uten å ha prøvd. Det kan vel være litt vanskelig, dersom man som par snakker om det, mannen viser og sier han vil, hun sier hun ikke vil, og han sier ting som ts: "men du vet jo ikke hvis du ikke har prøvd" etc. DA ville det være vanskelig å fortsette å holde skjult at man har gjort det før men ikke vil igjen. Jeg hadde respektert det selv om jeg hadde spurt om hun hadde lyst. Når det gjelder min kone sa hun at hun gjorde det fordi hun var "tent" på eks-partneren... jeg har alltid lurt på hva det er med meg siden hun ikke vil gjøre det med meg, jeg har nå sluttet å spørre om å få BJ for noen år siden. Men jeg tenker av og til hvordan det ville vært å bli sugd, siden kona er min første sexpartner utenom et mislykket "nummer" da jeg var 18... 35år gift i 10 (+ kjærester 5), legger til at jeg elsker min kone som har "gitt" meg to flotte unger.
Gjest Tonje-gjest Skrevet 22. januar 2010 #45 Skrevet 22. januar 2010 Halloen kvinner, Det er noe som tærer på meg, og som gjør mange dager grå og tunge, fordi jeg tenker på det støtt. Jeg undrer og funderer. Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i 6mnd. Hun er 18. Jeg er 20. Vi har hatt Super-sex, bra sex og selvfølgelig mindre bra sex (som regel pga fikling med kondomet som er alt for trangt. Ja, jeg vet at det er en standard-størrelse som visstnok skal passe på ALLE typer skaft. Men for meg føles kondomen bare trang, og vanskelig å tre på. I tillegg får jeg den ikke lenger enn ca 7-8cm inn på penis, like nedenfor penishodet.) Men det var ikke det som var poenget mitt. Det har seg nemlig slik at kjæresten min nekter å prøve forskjellige saker og ting i senga, samme hvor forsiktig jeg går fram. Hun har fortalt meg om tidligere opplevelser: (ikke i detalj selvsagt) Anal-sex vil hun ALDRI prøve igjen sier hun. Jeg har litt lyst, men ikke hun på grunn av EN dårlig erfaring, greit nok. Det som er værst er når det kommer til suging. Hun er flink og har mye erfaring, det skal hun ha. Jeg har fortalt henne hvor viktig det er for meg at hun har 100% tillit til meg, og at det er gjensidig. Hun sier at hun har tatt i mot med munnen og svelget spruten til tidligere kjærester, fordi hun følte at hun måtte. Hun liker det ikke sier hun, og vil overhodet ikke prøve det flere ganger, fordi det gjør henne kvalm. Jeg synes det er helt på trynet at hun NEKTER å gjøre med meg noe som hun har gjort med tidligere partnere, selv om det bare var for å tilfredsstille dem. Jeg føler hun ikke har tillit til meg, og at hun ikke elsker meg like høyt som hun sier. (Elsket hun sine forrige partnere høyere?) Som begrunnelse sier hun at det smaker ekkelt og hun får lyst å spy ved tanken... Men hun har jo ikke engang turt å SMAKE på meg! Alle smaker jo forsåvidt forskjellig. Noe jeg tror hun er klar over. Det har skjedd flere ganger at hun har sugd meg NESTEN til orgasme, så plutselig begynner hun å runke meg i stedet, slik at ereksjonen går ned, og jeg sitter/ligger der, ikke tilfredsstilt, og kåt som en sjimpanse. Det tærer på humøret altså! Hun liker heller ikke at jeg slikker henne, aldri så forsiktig og nybarbert jeg er. Jeg rett og slett ELSKER å smake på og svelge de deilige saftene hennes, men hun forteller meg at jeg er ekkel, og en gris som driver med sånt... Konklusjon: Jeg elsker oral-sex, hun synes det er helt greit så lenge hun slipper å få noe i munnen... (eller kysse meg etterpå) Mang en gang har jeg tatt opp dette med henne, og vi prater mye om sex, men vi finner ikke ei løsning. Min største drøm er at hun skal ta imot og være takknemmelig over sæden min, og svelge det og smile... eller i det minste ta imot med munnen og eventuelt spytte det ut etterpå. Hva kan jeg gjøre for å få henne til å forstå hvor viktig dette er for meg? Hva må til for å få henne til å like det, eller i minste fall synes at det er greit en gang i blant? NB. Hun har slitt endel med dårlig sexlyst i det siste, noe jeg tror (og håper) skyldes søvnmangel. NB2. Dette ble litt rotete, fordi jeg bare måtte skrive ned tankene mine litt brennkvikt. Håper dere skjønner helheten likevel Fortell om dine fantasier men unngå kanskje å si ting som 'ta imot spermen og smil'. Kan jo hende hun gjør det for deg én for å oppfylle din største seksuelle fantasi, ikke vet jeg?
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 22. januar 2010 #46 Skrevet 22. januar 2010 Halloen kvinner, Det er noe som tærer på meg, og som gjør mange dager grå og tunge, fordi jeg tenker på det støtt. Jeg undrer og funderer. Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i 6mnd. Hun er 18. Jeg er 20. Vi har hatt Super-sex, bra sex og selvfølgelig mindre bra sex (som regel pga fikling med kondomet som er alt for trangt. Ja, jeg vet at det er en standard-størrelse som visstnok skal passe på ALLE typer skaft. Men for meg føles kondomen bare trang, og vanskelig å tre på. I tillegg får jeg den ikke lenger enn ca 7-8cm inn på penis, like nedenfor penishodet.) Men det var ikke det som var poenget mitt. Det har seg nemlig slik at kjæresten min nekter å prøve forskjellige saker og ting i senga, samme hvor forsiktig jeg går fram. Hun har fortalt meg om tidligere opplevelser: (ikke i detalj selvsagt) Anal-sex vil hun ALDRI prøve igjen sier hun. Jeg har litt lyst, men ikke hun på grunn av EN dårlig erfaring, greit nok. Det som er værst er når det kommer til suging. Hun er flink og har mye erfaring, det skal hun ha. Jeg har fortalt henne hvor viktig det er for meg at hun har 100% tillit til meg, og at det er gjensidig. Hun sier at hun har tatt i mot med munnen og svelget spruten til tidligere kjærester, fordi hun følte at hun måtte. Hun liker det ikke sier hun, og vil overhodet ikke prøve det flere ganger, fordi det gjør henne kvalm. Jeg synes det er helt på trynet at hun NEKTER å gjøre med meg noe som hun har gjort med tidligere partnere, selv om det bare var for å tilfredsstille dem. Jeg føler hun ikke har tillit til meg, og at hun ikke elsker meg like høyt som hun sier. (Elsket hun sine forrige partnere høyere?) Som begrunnelse sier hun at det smaker ekkelt og hun får lyst å spy ved tanken... Men hun har jo ikke engang turt å SMAKE på meg! Alle smaker jo forsåvidt forskjellig. Noe jeg tror hun er klar over. Det har skjedd flere ganger at hun har sugd meg NESTEN til orgasme, så plutselig begynner hun å runke meg i stedet, slik at ereksjonen går ned, og jeg sitter/ligger der, ikke tilfredsstilt, og kåt som en sjimpanse. Det tærer på humøret altså! Hun liker heller ikke at jeg slikker henne, aldri så forsiktig og nybarbert jeg er. Jeg rett og slett ELSKER å smake på og svelge de deilige saftene hennes, men hun forteller meg at jeg er ekkel, og en gris som driver med sånt... Konklusjon: Jeg elsker oral-sex, hun synes det er helt greit så lenge hun slipper å få noe i munnen... (eller kysse meg etterpå) Mang en gang har jeg tatt opp dette med henne, og vi prater mye om sex, men vi finner ikke ei løsning. Min største drøm er at hun skal ta imot og være takknemmelig over sæden min, og svelge det og smile... eller i det minste ta imot med munnen og eventuelt spytte det ut etterpå. Hva kan jeg gjøre for å få henne til å forstå hvor viktig dette er for meg? Hva må til for å få henne til å like det, eller i minste fall synes at det er greit en gang i blant? NB. Hun har slitt endel med dårlig sexlyst i det siste, noe jeg tror (og håper) skyldes søvnmangel. NB2. Dette ble litt rotete, fordi jeg bare måtte skrive ned tankene mine litt brennkvikt. Håper dere skjønner helheten likevel Hmm.. pussig nokk.. Jeg lurer på om hun er av den sjalu typen.. Og kanskje den langsinte/hevngjerrige sorten. Det kan rett og slett hende at hun vil la noe som plager henne gå ut over deg. Det er helt feil å legge ut om tidligere erfaringer som har ødelagt fremtidige muligheter for å prøve dette med den man er sammen med. Dette er en teori, så ikke du tror at dette er problemet.. Men dette KAN være problemet. Dersom hun er "nebbete" eller kanskje litt furten over noe som vanligvis ikke ville gjort noen iriterte så skal du ikke se bort fra at det faktisk er slik hun er..
Gjest Gjest_Jannicke_* Skrevet 24. januar 2010 #47 Skrevet 24. januar 2010 Halloen kvinner, Det er noe som tærer på meg, og som gjør mange dager grå og tunge, fordi jeg tenker på det støtt. Jeg undrer og funderer. Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i 6mnd. Hun er 18. Jeg er 20. Vi har hatt Super-sex, bra sex og selvfølgelig mindre bra sex (som regel pga fikling med kondomet som er alt for trangt. Ja, jeg vet at det er en standard-størrelse som visstnok skal passe på ALLE typer skaft. Men for meg føles kondomen bare trang, og vanskelig å tre på. I tillegg får jeg den ikke lenger enn ca 7-8cm inn på penis, like nedenfor penishodet.) Men det var ikke det som var poenget mitt. Det har seg nemlig slik at kjæresten min nekter å prøve forskjellige saker og ting i senga, samme hvor forsiktig jeg går fram. Hun har fortalt meg om tidligere opplevelser: (ikke i detalj selvsagt) Anal-sex vil hun ALDRI prøve igjen sier hun. Jeg har litt lyst, men ikke hun på grunn av EN dårlig erfaring, greit nok. Det som er værst er når det kommer til suging. Hun er flink og har mye erfaring, det skal hun ha. Jeg har fortalt henne hvor viktig det er for meg at hun har 100% tillit til meg, og at det er gjensidig. Hun sier at hun har tatt i mot med munnen og svelget spruten til tidligere kjærester, fordi hun følte at hun måtte. Hun liker det ikke sier hun, og vil overhodet ikke prøve det flere ganger, fordi det gjør henne kvalm. Jeg synes det er helt på trynet at hun NEKTER å gjøre med meg noe som hun har gjort med tidligere partnere, selv om det bare var for å tilfredsstille dem. Jeg føler hun ikke har tillit til meg, og at hun ikke elsker meg like høyt som hun sier. (Elsket hun sine forrige partnere høyere?) Som begrunnelse sier hun at det smaker ekkelt og hun får lyst å spy ved tanken... Men hun har jo ikke engang turt å SMAKE på meg! Alle smaker jo forsåvidt forskjellig. Noe jeg tror hun er klar over. Det har skjedd flere ganger at hun har sugd meg NESTEN til orgasme, så plutselig begynner hun å runke meg i stedet, slik at ereksjonen går ned, og jeg sitter/ligger der, ikke tilfredsstilt, og kåt som en sjimpanse. Det tærer på humøret altså! Hun liker heller ikke at jeg slikker henne, aldri så forsiktig og nybarbert jeg er. Jeg rett og slett ELSKER å smake på og svelge de deilige saftene hennes, men hun forteller meg at jeg er ekkel, og en gris som driver med sånt... Konklusjon: Jeg elsker oral-sex, hun synes det er helt greit så lenge hun slipper å få noe i munnen... (eller kysse meg etterpå) Mang en gang har jeg tatt opp dette med henne, og vi prater mye om sex, men vi finner ikke ei løsning. Min største drøm er at hun skal ta imot og være takknemmelig over sæden min, og svelge det og smile... eller i det minste ta imot med munnen og eventuelt spytte det ut etterpå. Hva kan jeg gjøre for å få henne til å forstå hvor viktig dette er for meg? Hva må til for å få henne til å like det, eller i minste fall synes at det er greit en gang i blant? NB. Hun har slitt endel med dårlig sexlyst i det siste, noe jeg tror (og håper) skyldes søvnmangel. NB2. Dette ble litt rotete, fordi jeg bare måtte skrive ned tankene mine litt brennkvikt. Håper dere skjønner helheten likevel Hvorfor spørre om hva den andre har gjort før. Det er ikke alltid man vil like svarene du får. Til gutter og jenter prøv og tenk dere om før dere babler om hva eksen og du gjrode med hverandre hvis du ikke har lyst til å gjøre detmed din nye partner!!!
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #48 Skrevet 24. januar 2010 Hvorfor spørre om hva den andre har gjort før. Det er ikke alltid man vil like svarene du får. Til gutter og jenter prøv og tenk dere om før dere babler om hva eksen og du gjrode med hverandre hvis du ikke har lyst til å gjøre detmed din nye partner!!! Godt poeng det, men samtidig så er det tydeligvis en del som ikke respekterer at man rett og slett ikke tenner på noe, med mindre man har prøvd det og ikke likt det. Så i de tilfellene forstår jeg at noen velger å fortelle at de har prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #49 Skrevet 24. januar 2010 Hun har nå altså lært at hun ikke skal behøve å gjøre ting i sengen som hun ikke liker og tenner på. Hun har funnet ut at hun ikke ønsker å nedverdige seg med å gjøer ting hun finner ekkelt... Hun har jgort dette med andre fordi hun da var mer usikker, men nå har hun satt foten ned. Ingen skal gjøre noe som de finner motbydelig i senga. Jeg har også gjort ting med tidligere partnere som jeg ikke gjør med min nåværende, fordi jeg har lært at det ikke var noe for meg. Hadde han krevd at jeg skulle gjøre dette hadde jeg rett og slett kasta ham ut fordi han da ikke er mannen for meg. Jeg lurer først på hvordan du kan tenne på å gjøre noe mot henne som gjør at hun har lyst å kaste op. Syntes du det er tennende der ogs da når du vet hun innerst inne syntes det er motbydelig? Hvorfor har du lyst å gjøre noe mot kjæresten din som hun syntes er motbydelig? Det er ganske ekkelt at du tenner på dette. Jeg svelger ikke, konsistensen gjør at jeg brekker meg og smaken er også ekkel. Det har den vært hos flere av mine partnere. Jeg har kanskje litt oversensitiv smak, og syntes faktisk det lukter ekkelt også. Selv den helt reien lukta hos en mann som ikke har noen bilukt synes jeg er ekkel, men det er ikke så ekkelt at det plager meg om jeg får det andre plasser. Hos oss suger jeg ham nesten til orgasme og runker ham så mens jeg maserer pungen og han kommer på brystene mine. Dette tenner ham veldig. Det tenner ham at han vet at jeg liker det jeg holder på med og at han kan se at jeg nyter å tilfredsstille ham Det at du ønsker å tvinge henne til å gjøre noe hun vet hun ikke liker og som hun har testet mange ganger før er ganske ekkelt. Jeg ksjønner ikke hvordan du kan tenne på å gjøre dette mot henne når du vet at hun der og da ville funnet det frastøtende, kvalmende og ekkelt.
NovaFlare Skrevet 24. januar 2010 #50 Skrevet 24. januar 2010 Jeg klarer helt ærlig ikke å finne NOE som er frastøtende ved en jeg elsker, og det kunne aldri falt meg inn å ikke svelget. Jeg synes hun høres MEGET umoden ut da. Litt sånn fisefin også. Min mening. Men etter kun 6 mnd er det jo ikke sikkert hun har så sterke følelser, kanskje det kommer seg etter hvert :)Samtidig kan du jo løsne litt på krava så blir du mer attraktiv i samme slengen
Fluffe Skrevet 25. januar 2010 #51 Skrevet 25. januar 2010 Jeg klarer helt ærlig ikke å finne NOE som er frastøtende ved en jeg elsker, og det kunne aldri falt meg inn å ikke svelget. Jeg synes hun høres MEGET umoden ut da. Litt sånn fisefin også. Min mening. Men etter kun 6 mnd er det jo ikke sikkert hun har så sterke følelser, kanskje det kommer seg etter hvert :)Samtidig kan du jo løsne litt på krava så blir du mer attraktiv i samme slengen bare lurer....hvorfor er det umodent å ikke vil svelge? er ikke det noe man bestemmer selv? for meg høres det mere ut som ts er umoden...
*Numi* Skrevet 25. januar 2010 #52 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Så ja, jeg får nytelse om hun svelger, men samtidig så gir jeg kvinnen viktige hormoner, vitaminer og mineraler. Før du får gjort noe som helst, tror jeg du må endre den holdningen din der du tror du gjør henne en tjeneste ved å "la henne" suge deg. Endret 25. januar 2010 av *Numi*
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #53 Skrevet 25. januar 2010 Jeg klarer helt ærlig ikke å finne NOE som er frastøtende ved en jeg elsker, og det kunne aldri falt meg inn å ikke svelget. Jeg synes hun høres MEGET umoden ut da. Litt sånn fisefin også. Min mening. Men etter kun 6 mnd er det jo ikke sikkert hun har så sterke følelser, kanskje det kommer seg etter hvert :)Samtidig kan du jo løsne litt på krava så blir du mer attraktiv i samme slengen Jaha? SÅ om man har en ømfintlig brekkningsrefleks, et vanskelig forhold til ting generellt med "guggig" konsistens, litt overaktiv luktesans etc. så er man umoden? Jeg spiser ikke gele eller sopp eller mange andre ting pga sin konsistens, jeg er ikke typen som klarer å shotte noe som helst heller. Brekker meg generellt veldig lett, gjerne når jeg pusser tennene. For meg er det umulig å svelge, uansett hvor enn mye jeg elsker partneren min. Konsistent og lukt (til tross for at det lukter rent og pent) gjør det helt uaktuellt for meg. Det ville endt med at jeg brakk meg eller i beste tilfelle spytta det ut i senga eller på ham om han var umiddelbart i veien. Jeg er godt voksen, har et godt sexliv og er relativt åpen til nye ting vi koser oss sammen med. Men dette er for meg helt umulig å gjennomføre, og jeg finner tanken på å ha noe med den konsistensen i munnen skikkelig frastøtende. Finner du forresten ikke noe ved seksualitet frastøtende? Rimming, fisting, wet sex, skatting etc? Du virker ganske umoden som ikke kan forstå at noen kan være annerledes skrudd sammen enn deg, og som ikke har forståelse for at dette med sex er høyst forskjellig fra person til person, avhenger veldig av hvilke erfaringer man har hatt, avhenger ve,dig av hvordan nervene i kroppen vår er skrudd sammen, avhenger veldig av personligheten vår etc. Mangfold innen seksualitet er positivt og et hvert menneske bør respekteres for den de er med de preferansene de har. Jeg kaller ikke andre som har andre preferanser enn meg hverken for umoden, skittne, ekle eller prippne fordi jeg respekterer at det finnes mange forskjellige typer mennesker og at et slikt mangfold er bra. Hva gir deg rett til å se ned på andre og gi andre negative karakteristikker bare fordi de har andere preferanser og erfaringer enn deg selv? Er du virkelig et slikt overmenneske at du fungerer som mal for hva som er rett/modent og hva som er galt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå