Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Er en jente (kvinne?..) på snart 30 år. Jeg har aldri opplevd orgasme når jeg har sex, kun på egenhånd. UTROLIG frustrerende. Erdet andre som har det på samme måten og som har tips til hva jeg kan gjøre?
Suzy Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Ettersom du klarer det på egenhånd er det vel ganske åpenbart at du enten må hjelpe til selv under sexen, eller vise partneren din hva han skal gjøre for å det til. Ellers vil jeg foreslå å forsøke flere stillinger med partner og at han lar deg styre (vinkel, tempo osv) så du kan finne noe som er deilig for deg også. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Har bare et ord her. Sexkurs! Der lærer du alt som skal til
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Er en jente (kvinne?..) på snart 30 år. Jeg har aldri opplevd orgasme når jeg har sex, kun på egenhånd. UTROLIG frustrerende. Erdet andre som har det på samme måten og som har tips til hva jeg kan gjøre? Så det du gjør "på egenhånd" er altså ikke sex?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Er det fordi du har en mental sperre på å ha orgasme sammen med en partner eller fordi du ikke får riktig stiulans at du ikke kommer? I så fall må du enten jobbe med sperren eller forklare hva slags stimulans du trenger. Betty Dodson er den mest annerkjente eksperten på å hjelpe kvinner med å få orgasme. Kjøp en bok eller DVD av henne. The orgasmic diet er en bok som jeg vet om mange som har hatt suksess med å følge rådene til for å få orgasme. Mye fiskeolje er kjernen i dieten. Den har i tillegg en del bra underlivsøvelser som hjelper. Du blir ogaså generelt veldig mye kåtere i tillegg til å lettere få orgasmer og at du får sterkere orgasmer. De som følger dieten til påunkt og prikke blir av og til litt giddalause så om det skjer deg kan du bare modifisere den til et nivå hvor det ikke skjer, men hvor du forsatt får orgasme litt lettere. Det kan hjelpe deg en god del å inkorporere a-punktene i sex livet. Det er to punkter dypt inne i vagina som gir enda bedre effekt for de fleste kvinner og som flere kjenner når de vet hvor de skal lete. Søk på david shade og deep spot på youtube og google så finner du instruksjonsvideo og artikkl som forklarer det du trenger å vite. Får å stimulere dem selv vil en lang gjerne tynn dildo med en liten hake på tuppen være best for å treffe presist. Det finnes også egne AFZ/a-spot dildoer på nett. Om typen stimulerer punktene med fingre har du stor sjanse for å få orgasme av det alene og det vil hjelpe mye at disse punktene er varmet opp under samleie. Enda mere om han klarer å treffe dem under samleie. Prøv også å finne g-punktet om du kan. God seksuell massasje kan hjelpe mye fordi det gir stimulans over hele kroppen og du også får dyp avspenning noe som er viktig for å slippe nok løs. New School of erotic touch har gode videor om det men det finnes også mange andre. Pusten er avgjørende for orgasme. Om pusten din er bundet og du ikke puster dypt i magen så vil det sterkt forhindre evnen til å få orgasme. Spør en yogalærer eller qigong lærer om hjelp eller kjøp longevity breathing av Bruce Frantzis om du vil jobbe med å frigjøre pusten. Søk også gjerne på breath and sex eller breath and orgasm og se hva du finner. Spectacular Sex av annie sprinkle er også en bok som kan hjelpe mye både i forhold til det mentale og i forhold til fysisk teknikk. Det hjelper mye å trene underlivsmuskulaturen (pc/kegels) for å få orgasme. Du kan også ha låst deg til bare å komme på en veldig spesifikk måte ved å onanere helt likt og for hardt hele tiden. Om det er tilfelle så varier måten du onanerer på og gjør det mykere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå