Gå til innhold

kuler i ansiktet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Penny_*
Skrevet

Hei! Her om dagen våknet jeg opp med en kul rett over høyre øyenbryn. Kulen har diameter omtrent som en femkrone, og huden over er rød og hoven. Dagen etter hadde jeg også fått en kul på kinnet foran høyre øre. Denne kulen ligger under huden, og gjør vondt når jeg kommer borti den.

Min teori er at det kan være en slags infeksjon og kulen ved øret en hoven lymfekjertel. Nå har det imidlertid gått noen dager, og det er ikke skjedd noen forandringer bortsett fra at kulen ved øret (den mulige lymfekjertelen)har økt i størrelse. I tillegg har jeg konstant hodepine og "muskelsmerter" i kroppen, omtrent som når en har feber (bortsett fra at temperaturen min er helt normal)

Bør jeg gå til legen og evt. få antibiotika, eller er dette noe som sannsynligvis går over av seg selv om noen dager? Det er jo ikke veldig plagsomt, men det er vanskelig å konsentrere seg på jobb pga hodepinen. (det er jo måte på hvor mange hodepinetabeletter jeg kan stappe i meg også)

Noen som vet/har vært borti noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen! Har ingen godt forslag til hva det kan være på stående fot ( eller sittende rompe er kanskje mere riktig), men det hørest ikek goodt ut!

Gjest Gjest_Penny_*
Skrevet
Ta en tur til legen! Har ingen godt forslag til hva det kan være på stående fot ( eller sittende rompe er kanskje mere riktig), men det hørest ikek goodt ut!

Ja, det er er vel kanskje like greit? Har time hos legen om to uker for noe annet, men det er vel kanskje lenge å vente. Jeg tror jo ikke det er noe veldig galt, men rare kuler gjør meg nervøs! :blink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...