Gå til innhold

10.-klassing anmeldt og bøtelagt for tissing


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Streng reaksjon ja, men han kunne vel ha løpt til nærmeste do istede for å pisse utenfor.

Akkurat, han kunne ha gjort det, men gadd ikke. Det får konsekvenser.

jeg syntes dette er flott jeg. bare forde en person er 15 betyr ikke det at personen kan bryte loven

Også enig.

ironiske med dagens unge er at de skal ha sex og vil drikke øl osv.men stå for egene handlinger eks dette DET gidder de ikke(vi er voksene nok til å drikke og ha sex, men ikke voksene nok til å få bot)

Nettopp.

Det jeg tenkte da jeg så overskriftene for første gang var at han burde skamme seg som ikke gikk på et vanlig toalett. Den greia med at han "kun er 15 år!" biter ikke på meg.

Edit: leif.

Endret av Bernardette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder denne saken synes jeg ikke synd på tenåringen som slo lens ute. På skolen er det dasser han kunne brukt om han bare hadde giddet. Om alle skulle gjort som ham, hvordan hadde det da sett ut?

Endret av SportyShorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fvn.no/lokalt/lister/article733967.ece

Både politi og skoleledelse i Kvinesdal må totalt ha mistet hodet i denne saken.

Hva blir det neste? Politianmeldelse for dytting i skolegården ?

Kvinesdal er en liten, liten bygd med bare moralens sorte voktere. Kvinesdal er selveste bibelbeltet og KrF og bedehusforsamlingens hjerte.

Klart det gis bøter for å tisse ute der - hva skal ellers politiet og folk leve for og av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
http://www.fvn.no/lokalt/lister/article733967.ece

Både politi og skoleledelse i Kvinesdal må totalt ha mistet hodet i denne saken.

Hva blir det neste? Politianmeldelse for dytting i skolegården ?

jaha... Første tanken er hva annet denne eleven har funnet på. Noe MÅ det jo være! Ellers er det jo helt ubegripelig at skolen skal gå totalt banans og politianmelde eleven. En reaksjon innen skolesystemet burde holde i lange baner.

Noe stinker her, og jeg tror ikke det er urin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...