Gå til innhold

Miniveksthus, gjerne med undervanningssystem


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har spurt i blomsterforretninger og på plantasjen, sjekket på helios og i helsekostforretninger, finner det ingen steder. Har tilogmedlest at det finnes fler-etasjes spireveksthus (til å ha på kjøkkenbenken), har googlet og lett, men finner det ikke.

Noen tips til hvor jeg kanfinne det? Mulig å lage det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har spurt i blomsterforretninger og på plantasjen, sjekket på helios og i helsekostforretninger, finner det ingen steder. Har tilogmedlest at det finnes fler-etasjes spireveksthus (til å ha på kjøkkenbenken), har googlet og lett, men finner det ikke.

Noen tips til hvor jeg kanfinne det? Mulig å lage det selv?

dytter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et på Ikea for noen år siden, det har ikke undervanningssystem akkurat, men en rist i bunnen du sikkert kan sette en skål under eller ta bort. Jeg har også et lite plasthus fra Plantasjen, dette er ikke dekorativt, men funker greit og har såidt jeg husker fordypninger i bunnen til undervanning, og ventilasjonsluker i plastlokket. Men det er sikkert (?) litt sesongvare med slike hus, jeg vil tro de kommer inn nå utover mot våren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_P_*

Jeg er ikke sikker på om du mener det jeg tror, men sånne minidrivhus med 24 små potter i brett, med skål under til å vanne i, hadde de på plantasjen i går. Europris og min lokale blomsterbutikk pleier også ha.

Flere etasjer har jeg ikke sett, men disse har jo lokk, så kanskje det går å sette oppå hverandre? Bare sjekk om frøene dine trenger lys for å spire.

Hvis du mener sånne med kapillærmatter og vannreservoar, kanskje hobbydrivhus.no?

Hvorfor vil du ha dem på kjøkkenbenken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...