*appifany* Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #17542 Skrevet 6. januar 2013 Ja, hehe... Dro til byen og shoppet Fant en genser med en tiger på Carlings. Måtte bare ha den Nå er det natta på meg. Ny uke, nye muligheter har jeg hørt!?
mia83 Skrevet 7. januar 2013 #17543 Skrevet 7. januar 2013 Den genseren hørtes fin ut Farge? Ny uke ja.. huff..
*appifany* Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #17544 Skrevet 7. januar 2013 Genseren er offwhite, og tigerhodet er sortish og svært! Hadde den på jobb i dag, liker å ha noe nytt som får meg opp på en mandagsmorgen Jeg er rar sånn Nå er arbeidsmandagen over, så da er det snart helg igjen
mia83 Skrevet 7. januar 2013 #17545 Skrevet 7. januar 2013 Den høres fin ut Ja endelig er snart mandagen over!
*appifany* Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #17546 Skrevet 8. januar 2013 Snart helg igjen! Tiden går egentlig alt for fort....
mia83 Skrevet 8. januar 2013 #17547 Skrevet 8. januar 2013 Det gjør ikke noe at januar går fort Har dere planlagt noe ferietur i år da?
*appifany* Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #17549 Skrevet 13. januar 2013 Det gjør ikke noe at januar går fort Har dere planlagt noe ferietur i år da? Jeg er forsåvidt enig Januar kan gå fort! Og snart kommer sola tilbake DET blir heeeeerlig! Å, ja, fortell om ferieplaner! Har ingen ferieplaner enda. Eller i mars skal vi med hele svigerfamilien til London!! Og det blir stas. Og så skal jeg en tur til Island med et par venninner den førstemai helga Men sommerferieplaner har ikke jeg og samboeren min enda, men vi kommer nok på noe lurt Ahhhhh, ferie! Ingenting bedre
Gjest Gaby Skrevet 13. januar 2013 #17552 Skrevet 13. januar 2013 Åja, det er ikke noe feil med London
*appifany* Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #17554 Skrevet 16. januar 2013 London er bare så en herlig by! Og jeg gleder meg til Island, har nemlig kun mellomlandet der når vi dro til USA I dag fikk jeg lønnsforhøyelse etter ganske harde forhandlinger Gikk opp tre lønnstrinn! Tre!!!! *rik* Livet er herlig
mia83 Skrevet 18. januar 2013 #17555 Skrevet 18. januar 2013 Hurra for lønnsforhøyelse! Du har ikke skrevet ferdig referatene fra Berlinturen.. Har lett meg langt tilbake i boka di og kost meg med referatene.. Håper du har det bra! 1
*appifany* Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #17556 Skrevet 18. januar 2013 Har du? Så søøøt du er Mia Hvor langt var jeg kommet
mia83 Skrevet 18. januar 2013 #17557 Skrevet 18. januar 2013 Ja jeg mimret tilbake. Det var så koselig! Du hadde fortalt om den store shoppedagen. Tror det var den siste. Ellers så var det den dagen da alt var stengt. Men tror det var shoppedagen.
*appifany* Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #17558 Skrevet 20. januar 2013 Hihi, jeg fant notatblokka mi, så jeg vet hvor jeg stoppet. Det var etter den store shoppedagen(2. mai) og 1. mai er det nemlig stengt, slik som her i Norge 3. mai Vi våknet i halv ni tiden, men var ikke ute av hotellet før kl var nesten 10. Midt i rushen....!! Vi gjorde ikke det flere ganger. Vi dro til Sonysenteret på Potzdamepltz. Deretter, etter å ha spist frokost der, gikk vi opp mot Brandenburger Tor for å se på alle steinene som er reist til minne for alle jødene som gikk bort under 2. verdenskrig. Fra der gikk vi i parken for å mate fuglene. Mr. piff hadde tatt md en bit brød til de fra frokosten. Fuglene satte pris på det, hvertfall. Søte små Vi vandret videre og rundt på Pariserplatz for å ta S-bahnen tilbake. "Hjemme" shoppeet vi på Espirit og Niketon førr vi gikk å spiste en McFlurry. Vi kjøpte en hver, men det hadde vært nok med en halvv på deling Vi dro en tur på hotellet, der jeg tok et laaangt bad, med en dyptvirkende hårkur, men jeg leste bok. Det var deiilig! Når jeg kom inn på rommet igjen, så så jeg at Mr. piff var sovnet, så jeg la meg å leste bok til jeg sovnet jeg og. Det er jo tross alt ferie, og det er viktig å slappe av i tillegg Vi ordnet oss når vi stod opp og gikk ut å spiste. Vi gikk ganske langt for å opparbeide litt appetitt Plassen vi til slutt fant het ettellerannet med ¨filmhaus¨og de hadde en veldig god cheeseburger der. Og billig var de og. Når vi var ferdige å spise så gikk vi på en meksikansk ¨drikkeplass¨/¨utested¨og bestilte tre deilige drinker hver. Og da mener jeg deilige. Det var bær, yoghurt og masse godsaker i tillegg til razz eller dragonberry o.l.Det var helt nyyydelig altså! Vi gikk forbi den plassen mange ganger, men vi noterte oss aldri navnet, hihi
*appifany* Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #17559 Skrevet 20. januar 2013 Beklager skrivefeil, men sitter med tastaturet til Ipaden
mia83 Skrevet 20. januar 2013 #17560 Skrevet 20. januar 2013 Høres herlig ut! Var mcflurryene større enn i Norge? Jeg noterer alltid navn og til og med adresser. Kjekt å ha til senere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå