*appifany* Skrevet 1. april 2012 Forfatter #16964 Skrevet 1. april 2012 Trening gikk.....greit... Tenk at en uke med sykdom og litt sofasliting skal påvirke så masse : daane:
Rumle Skrevet 1. april 2012 #16965 Skrevet 1. april 2012 (endret) Går sikkert mye bedre neste gang! Endret 1. april 2012 av Rumle
mia83 Skrevet 1. april 2012 #16966 Skrevet 1. april 2012 Husk at du helt sikkert har mindre energi enn vanlig og at det også virker inn Piffy! Sier jeg som har null peiling på trening. Men når energien er på topp igjen yter du mye bedre!
*appifany* Skrevet 1. april 2012 Forfatter #16967 Skrevet 1. april 2012 Går sikkert mye bedre neste gang! Husk at du helt sikkert har mindre energi enn vanlig og at det også virker inn Piffy! Sier jeg som har null peiling på trening. Men når energien er på topp igjen yter du mye bedre! Jo, men det stemmer nok bra det mia så du har peil allikevel Jeg kjemner hvertfall nå at det var godt å trene! Vi hadde biff i dag og jeg spiste meg i hjel! Sånn typ sønder og sammen! Vi spiste kl 6og jeg er enda STAPPmett! Sykeste jeg har vært borti! I dag har jeg har vi ikke gjort så masse, men har fått vasket 4 maskiner med klær og brettet mye av det, noe henger fremdeles. Jeg tørker ikke alle klærne i tørketrommel. Ellers kommer jeg ikke på noe mer enn å trene, lage middag og sett MI4
*appifany* Skrevet 2. april 2012 Forfatter #16971 Skrevet 2. april 2012 God mandag! God mandag til deg og! Jeg har hatt en fortreffelig mandag Og jeg tror jeg har klart å lure med mr. Piff på påskehandel uten at han er klar over det Han må bare komme hjem fra jobb først Gleder meg til å ha fri nå til påsken. Mye festligheter og mye kos!
kristian82 Skrevet 2. april 2012 #16972 Skrevet 2. april 2012 God påske Appi Ikke lur Mr.Piff altfor mye da
*appifany* Skrevet 2. april 2012 Forfatter #16974 Skrevet 2. april 2012 Klarte ikke lure mr. Piff til å være med å handle så dro selv. Og handlet 5 nett. Klarte å få han til å komme ned å hente posene i bilen, jippi Kjøpte gule tulipaner, og nå ble det nesten påskestemning her inne Nå er det snart påskeferie, er bare påskegodisen og et par middagsretter som trenger å handles inn før påske
Gjest Katee Skrevet 2. april 2012 #16975 Skrevet 2. april 2012 Jeg blir litt i påskestemning av tråden din, Piff
*appifany* Skrevet 2. april 2012 Forfatter #16976 Skrevet 2. april 2012 Så koselig Jeg er veldig glad i påsken Påskekrim, familie, god mat, nydelig rødvin, snø og sol, hyttetur, grill/bål Jepp, påske er herlig
Gjest Katee Skrevet 3. april 2012 #16977 Skrevet 3. april 2012 Jeg syns egentlig alle høytider som involverer ferie/fri er herlig. Jeg er ikke kresen (på høytider)
trulta_ Skrevet 3. april 2012 #16978 Skrevet 3. april 2012 Jeg syns egentlig alle høytider som involverer ferie/fri er herlig. Jeg er ikke kresen (på høytider) Signerer denne!! Viktig å ikke være kresen på høytider! Jeg kjøpte feil hvitvin på polet i går, kanskje jeg må tilbake i morgen...
*appifany* Skrevet 3. april 2012 Forfatter #16980 Skrevet 3. april 2012 Jeg må og på polet i morgen Men jeg skal bare handle, ikke bytte Jeg skal ha boblevann I morgen har jeg 4t på jobb, det kommer til å gå som en lek
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå