Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det var et bra innlegg der, Al.

Og som sagt, i sin tid(dette vet trulta og mia og k82 osv alt om) så ble vi moderert bort. Alle slike tråder ble stengt og vi ble pent nødt til å åpne dagbok. Synes det er fler som burde det i stedet for å kuppe tråder.

Jeg :hjerte: forresten iPhone :)

Og nå skal jeg gå å ta vaskemaskinen! Vel, ikke TA den, men henge opp klærne som er i den :fnise:

Link?

Jeg også :hjerte: iPhone :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:vinke:

Jeg er ikke flink til å holde meg oppdatert hos deg for tiden Appi, men det er de hersens krystallene sin feil. Når svimmelheten ligger og lurer er det ikke så smart å sitte lenge på pc av gangen! Men jeg skjerper meg skal du se :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger under ris og ros, heter til admin/ moderator.

Har akkurat laget biffsnadder og nå koser jeg med en :kaffekopp: med kakao. Sånn juksesak med bare 40 kcal, men den var kjempegod :jepp: Het no med belgisk sjokolade, så jeg måtte jo bare kjøpe den :fnise:

Gleder meg til å starte å jobbe nå altså :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg er ikke flink til å holde meg oppdatert hos deg for tiden Appi, men det er de hersens krystallene sin feil. Når svimmelheten ligger og lurer er det ikke så smart å sitte lenge på pc av gangen! Men jeg skjerper meg skal du se :klem:

Det går så bra så, beiben :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ligger under ris og ros, heter til admin/ moderator.

Har akkurat laget biffsnadder og nå koser jeg med en :kaffekopp: med kakao. Sånn juksesak med bare 40 kcal, men den var kjempegod :jepp: Het no med belgisk sjokolade, så jeg måtte jo bare kjøpe den :fnise:

Gleder meg til å starte å jobbe nå altså :ler:

Sånn Option? Den er gooooood... (lister seg inn på kjøkkenet og lager en sånn) :kaffekopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God natt ;)

:kaffekopp::goodbye:

God morgen!! :nigo:

I dag er det frisørtime :strix: Har ikke vært der på to mnd!! Gleder meg :strix: ( som dere sikkert skjønner av smileysene :ler: )

Ha en fortreffelig dag alle sammen :hoppendeglad:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...