Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest padawan

Jeg vurderer å poste et innlegg som jeg kommer til å få en god del pepper for. Regner med det blir lynsjestemning. Alle er så jævla dramatiske på KG :ler:

nå ble jeg litt nysjerrig her. bring it on :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker røkelaks med majones, men sånn gravlaks er blæ! :redd:

Det syns jeg er litt rart, det var en på jobb som spiste det på fredag, men han sa jeg burde prøve det. Kanskje en gang.

Jeg vurderer å poste et innlegg som jeg kommer til å få en god del pepper for. Regner med det blir lynsjestemning. Alle er så jævla dramatiske på KG :ler:

Men jeg vet ikke om jeg er tøff nok

Spent på hva du lurer på å poste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var et bra innlegg der, Al.

Og som sagt, i sin tid(dette vet trulta og mia og k82 osv alt om) så ble vi moderert bort. Alle slike tråder ble stengt og vi ble pent nødt til å åpne dagbok. Synes det er fler som burde det i stedet for å kuppe tråder.

Jeg :hjerte: forresten iPhone :)

Og nå skal jeg gå å ta vaskemaskinen! Vel, ikke TA den, men henge opp klærne som er i den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg vasket kåpa si i maskina på ullprogram og det gikk veldig bra! :jepp: Satser på det jeg også.. den kostet bare 450 på H&M.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker når det ikke står "dry clean only" på lappen :dry:

:fnise:

Ei venninne av meg vasket kåpa si i maskina på ullprogram og det gikk veldig bra! :jepp: Satser på det jeg også.. den kostet bare 450 på H&M.. ;)

Samma tenker jeg og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Kanskje jeg ikke skal droppe neste kåpe jeg liker bare fordi det står den ikke kan vaskes i maskin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori med dry clean only, er at hvis plagget ikke blir ødelagt når du går ute i regnet, så blir det heller ikke ødelagt i vaskemaskinen :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...