Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise:

Nå kom endelig pusen inn, eller jeg har vært å gått tur så han kan jo vært innom da siden jeg lot vinduet stå åpent, men jeg tviler.

Blir like glad hver gang jeg ser han :rodmer:

Må forresten innrømme at jeg liker iphone ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har erfaring med puser har kanskje noen råd til meg?

Den ene katten vår nekter plutselig å ta markkur. Har gått greit før, ved å skjule tabletten i leverpostei. Nå har jeg prøvd både leverpostei, makrell i tomat og våtfor. Og han spiser alt untatt tablettbitene. :daane:

Pleier å kjøpe markkur i Sverige fordi det er billigere og da slipper vi å ringe dyrlegen bare for å få resept på markkur. Det er tåpelig, spør du meg.. som om ikke dyrlegene tjener nok penger fra før av.. :sur:

Men.. har du noen tips?

Prøvde sånne dråper som skal dryppes på huden, men de var jo så himla dyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som har erfaring med puser har kanskje noen råd til meg?

Den ene katten vår nekter plutselig å ta markkur. Har gått greit før, ved å skjule tabletten i leverpostei. Nå har jeg prøvd både leverpostei, makrell i tomat og våtfor. Og han spiser alt untatt tablettbitene. :daane:

Pleier å kjøpe markkur i Sverige fordi det er billigere og da slipper vi å ringe dyrlegen bare for å få resept på markkur. Det er tåpelig, spør du meg.. som om ikke dyrlegene tjener nok penger fra før av.. :sur:

Men.. har du noen tips?

Prøvde sånne dråper som skal dryppes på huden, men de var jo så himla dyre!

Vi gjør det hos dyrlegen, h*n river vekk litt pels i nakken og legger kuren der. Tar det gjerne samtidig med vaksine e.l., vi får sånn innkalling på våren en gang :)

Ellers, om det finnes, så kan du jo prøve noe som du fester litt i pelsen. Pusen vil da sleike det av av seg selv :)

Hvordan står det til med pusen, Piff? :)

Han sitter å stirrer på meg i dette øyeblikk, :fnise: men dagsformen er veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg åpner gapet og stapper tabletten så langt ned jeg får den og lukker og holder munnen igjen mens jeg stryker på halsen jeg. Kan legge til at kattene legger meg for hat i x antall dager etterpå da :sjenert:

Så bra at pusen er bedre Appi :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biter den deg ikke da Beib? :redd:

Gaby: Har ikke prøvd det. Kanskje jeg skal prøve det i morgen. :jepp:

Piffy: Vi vaksinerer aldri kattene vi. Vi har bare kastrert dem. Eneste vi har gjort med dem hos dyrlegen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles ut som om jeg er med ene katta mi annahver uke hos dyrlegen :fnise:

I dag var det vanligvis lønningsdag. Var merkelig å ikke ha penger på konto igjen, ikke det at jeg skal klage altså, det var bare en merkelig følelse enda jeg veldig godt vet at jeg ikke har jobbet. :sukk: Dagens "ettellerannet".

Jeg har allerede vasket kjøkkenet(det lukter så godt av skurekremen med sitron fra jif), satt på oppvaskmaskinen og en vaskemaskin med sengklær. Skiftet på senga i går og med to dobbeldyner pluss laken og flere ekstraputer, så betyr det to maskiner. :fnise:

Jeg skal gå å lage meg en :kaffekopp: tenkte jeg, har ikke store planene for dagen. Skal mulig ut med en gammel kollega, men hun var ikke helt sikker på om hun fikk tid i kveld. Hva er deres planer for helgen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ingenting er bedre enn å tulle seg inn i en dobbeldyne når det er kaldt på soverommet :rodmer:

i dag skal jeg ta med pappa på Oslo konserthus. Oslo filharmonien skal spille musikken til Star Wars og det tror jeg blir bra. etter det skal jeg pilse med en kompis fra Lillehammer jeg ikke har sett på 5 år som skal på det samme. i morgen blir det treff med noen andre fotografer og middag og påfølgende fest på kvelden hos en kompis. på søndag har jeg ikke noe dærlig planer annet enn å sove lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Gawd, det er kaldt ute!! Eller det er bare -4, men det er kaldt å gå i en time. Enda jeg hadde gode, varme dunjakka på :jepp:

I dag blir det litt :ol: eller :vin: og gleder meg til å sminke meg, ordne meg, gå i litt fine klær, fikse neglene, og generelt bare se litt bra ut :fnise: Blir liksom litt lite pynting av å bare trene hele tiden.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Da må du være bortskjemt ;)

I fjor stod jeg parkeringsvakt i 17 kuldegrader i 1,5 timer... Det var litt kaldt.. ;)

Skal dere ha fest? :popcorn:

Hyggelig å pynte seg litt ja ;)

Skal på en expresstur vi. Var visst bare å ta inn på hotell, spise osv. :lur:

Gleder meg, selv om det blir en del kjøring! :strix:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere får en fin hel begge to, Appifany og Mia :)

I dag skal vi slappe av. I morgen er det jentekveld og guttekveld :nigo:

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...