Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjerne det! koselig med selskap!

:hoppe:

K82 lover å ta med picknick kurv, med blant annet varm kakao, sitteunderlag og pledd (og jeg skal lage bål) . :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K82 lover å ta med picknick kurv, med blant annet varm kakao, sitteunderlag og pledd (og jeg skal lage bål) . :opplyser:

Husk å ha med litt fløte til pusen dere skal ha med! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trukket tilbake?

Familien følte seg uthengte.

Har dere lest "Veien til Karlsvogna?" Den skal visst være virkelig bra. Har store planer om å kjøpe den.

Fikk å mail om mammutsalget, blir nok sikkert noen bøker på meg, om ikke prisen er helt avskrekkende :)

Det var noe kjent med den, men usikker. Er den ny? Hva handler den om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien følte seg uthengte.

Det var noe kjent med den, men usikker. Er den ny? Hva handler den om?

Den er ikke ny, tror jeg ikke. Er en journalist som har skrevet om sin kreftsyke kone. Tror den er ganske så rørende. Vet ikke om jeg tør lese den. Sambo kommer sikkert til å se rart på meg når jeg begynner å stortute av en bok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er det.

Jeg må jobbe litt innimellom :fnise: KG i arb.tiden kan fint kombineres for min del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo helt topp ut! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjohoooooooooooooooo

Jeg har vært på trening, snart litt mat i skrotten. Blir pitapizza i kveld også, kanskje jeg spiser det for ofte. Det er så enkelt.

Lurte på om jeg skulle steke eggerøre i kveld, så kan jeg ta med på jobb imorgen, en litt bedre lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elsker House :jepp:

Så på det før, og er bra, men jeg tørte ikke å se mer på det. :sjenert: Liker ikke for mye om sykdommer og folk som bare :dåne: av farlige ting i øst og vest. :sjokk:

K82 setter heller på reisen til julestjernen. :hoho: Kremt...ikke akkurat den da, men noe annet på tv i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde ikke eggerøre i går, det hadde vært kjekt å hatt det å spise i lunsjen. Kanskje en annen dag.

GOD MORGEN :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stille det er her i kveld

Jeg var ikke her :sjenert: Vi lånte nevøen til sambo og var på lekeland :nigo: Vi hadde det like gøy alle tre :fnise:

Så på det før, og er bra, men jeg tørte ikke å se mer på det. :sjenert: Liker ikke for mye om sykdommer og folk som bare :dåne: av farlige ting i øst og vest. :sjokk:

K82 setter heller på reisen til julestjernen. :hoho: Kremt...ikke akkurat den da, men noe annet på tv i alle fall.

:vinke: Whassup'?

(vi skull hatt et skikkelig yo-yo-blingsmileyfjes altså)

Jeg lagde ikke eggerøre i går, det hadde vært kjekt å hatt det å spise i lunsjen. Kanskje en annen dag.

GOD MORGEN :sol:

God Morgen! Eggerøre er nam!

Jeg har alltid polarbrød eller knekkebrød med kjedelig ost eller no slikt til lunch. Det er så booooring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...